Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:50:38 GMT

سینا مهراد به «آقازاده» پیوست

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۱۹۲

سینا مهراد به «آقازاده» پیوست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، سینا مهراد که در سریال «پدر» نقش حامد را بر عهده داشت، قرار است نقشی با نام «حامد» را در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ایفا کند.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در «آقازاده» با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4696243 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی حامد عنقا بهرنگ توفیقی تئاتر ایران فیلم سینمایی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی سیزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان سریال ایرانی رادیو نمایش بازیگر تئاتر بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق زدگی حامد سلطانی از مشهدی صحبت کردن کامران تفتی (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم) ماجرای جالب آشنایی و ازدواج امیرعلی نبویان و همسرش (فیلم) آموزش زبان لری به آقای مجری در یک برنامه تلویزیونی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • ذوق زدگی حامد سلطانی از مشهدی صحبت کردن کامران تفتی (فیلم)
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • حامد حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد، اما حالا...
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد
  • خواننده جوانی که در پنج ماه ۲۳۹ کنسرت برگزار کرد اما حالا...