Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:59:38 GMT

خرید تضمینی گندم در خوشاب ۷ برابر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۲۰۳

خرید تضمینی گندم در خوشاب ۷ برابر افزایش یافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم تاکنون هفت هزار و ۷۰۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان خریداری شده است.
ابراهیم رودسرابی افزود: تسهیل در تحویل گندم کشاورزان، پرداخت به موقع وجه خرید، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از قاچاق و ورود گندم به بازار  از عوامل افزایش خرید تضمینی گندم در خوشاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال زراعی کنونی  بیش از ۱۱ هزار تن گندم از هشت هزار  و ۱۵۰ هکتار مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شده است.

رودسرابی افزود: برای حمایت از کشاورزان دو مرکز خرید تضمینی گندم در شهرهای سلطان آباد و مشکان شهرستان خوشاب فعال شده است.
خوشاب با ۳۶ هزار هکتار کشتزار و باغ، ۲۲۵ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۶۵ رشته قنات و دو رودخانه دائمی یکی از قطب های کشاورزی در غرب خراسان رضوی است.
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم خوشاب خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرماندار عنبرآباد گفت: با اشاره به سطح زیرکشت ۱۳۳۸ هکتار این محصول استراتژیک اعلام کرد:  با توجه به پیگیری‌های کارشناسان جهاد کشاورزی در مبارزه به موقع با آفت سن گندم پیش بینی می‌شودحدود۶۰۰۰ تن محصول با کیفیت تولید و برداشت شود .

مدیر جهاد کشاورزی عنبرآباد هم گفت: برداشت گندم در سطح این شهرستان از تاریخ ۲۵ فروردین  آغازشده و تا پایان خرداد ادامه دارد.

ابوالحسن پیرنیا با ابراز خرسندی از استقبال کشاورزان برای کشت محصولات استراتژیک افزود: هم اکنون ۱۱ کمباین در  شهرستان آماده برداشت گندم است و معاینات فنی لازم برای خدمت رسانی به کشاورزان انجام شده است .

وی از خرید  محصول گندم به نرخ مصوب دولتی و تضمینی با قیمت ۱۷/۵۰۰ تومان از کشاورزان خبر داد .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • خرید تضمینی بیش از ۲۱ هزار تن گندم توسط شبکه تعاون روستایی فارس
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • نرخ فعلی خرید تضمینی گندم با میزان تورم هم‌خوانی ندارد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان