Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-29@02:32:19 GMT

کیت بلانشت از ناتالی پورتمن می گوید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۲۴۸

کیت بلانشت از ناتالی پورتمن می گوید

رگنراک” (Thor: Ragnarok) در سال ۲۰۱۷ پس از دو دنباله‌ی نه چندان موفق اکران شد و نفسی تازه به چندگانه‌ی “خدای آذرخش” بخشید و یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های شرور “دنیای سینمایی مارول” را معرفی کرد.

اگرچه ماجراجویی “تایکا وایتیتی” در فضا در میان فیلم‌های استودیوی مارول در رتبه‌های بالا قرار می‌گیرد و تحسین کارگردانانی مانند “کوئنتین تارانتینو” را در پی داشته، اما خود “کیت بلانشت” بازیگر نقش “هلا” در آن فیلم همچنان “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) را ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر استرالیایی برنده‌ی اسکار اخیراً به مناسبت اکران “کجا می‌روی برنادت؟”مصاحبه کرده و در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد حضور “ناتالی پورتمن” در چندگانه‌ به عنوان “ثور” جدید چیست، از این ایده حمایت می‌کند: “بسیار بسیار هیجان‌زده‌ام. دوست دارم هرچه زودتر ببینمش، زیرا از دیدن فیلم در کنار بچه‌هایم خیلی لذت می‌برم. اما ضمن احترام به تایکا باید بگویم که “کاپیتان مارول” را بیشتر دوست داشتم. شاید فیلم محبوبم باشد.”

“کاپیتان مارول” اوایل سال جاری میلادی نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد و در سراسر دنیا ۱.۱۲۸ میلیون دلار فروخت. گفتن ندارد که “کاپیتان مارول ۲” هم توسعه خواهد یافت، اما در حال حاضر بخشی از فاز چهارم فیلم‌های مارول نیست، بنابراین دست کم تا سال ۲۰۲۲ روی پرده نمی‌رود.

اما تا آن زمان باید دید در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ وقتی “ثور: عشق و آذرخش” (Thor: Love and Thunder) روی پرده می‌رود، “ناتالی پورتمن” چگونه جانشین “کریس همسورث” خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ElJ برچسب ها: سینما ، فیلم ، هالیوود

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سینما فیلم هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته در بازی دوستانه از برزیل در سانتیاگو برنابئو میزبانی کرد و در یک بازی هیجانی به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.  

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، تساوی مقابل برزیل در سانتیاگو برنابئو را تحلیل کرد و از سوت‌های اعتراضی تماشاگران علیه آلوارو موراتا بسیار ناراحت شد.

سرمربی اسپانیا درباره اینکه آیا از عدم پیروزی در این مسابقه عصبانی است یا خیر؟ گفت: "ما به عنوان یک تیم بسیار بهتر و برتر بودیم و از برنده نشدن عصبانی هستیم، اما می‌دانیم که در رقابت‌های سطح بالا این جزئیات چیزی است که نتیجه مسابقه را تعیین می‌کند. ما خیلی قوی به میدان آمدیم چون این احساس را داشتیم که تیم می‌تواند خیلی جلوتر برود."

سوت‌های علیه موراتا؟

این که در کشورم سر کاپیتان تیم ملی سوت می‌زنند، روحم را آزار می‌دهد و وقتی آن سوت‌ها را می‌شنوم احساس درد می‌کنم. در نهایت همیشه افرادی هستند که نمره می‌دهند. حمایت در برنابئو قابل توجه بود اما به عنوان یک اسپانیایی وقتی علیه بازیکنی از اسپانیا سوت می‌زنند، احساس شرمندگی می‌کنم. اما اکثریت قریب به اتفاق تماشاگران از اسپانیا حمایت کردند. وظیفه همه این است که در حمایت از تیم ملی آموزش ببینند. اینجا باید رنگ باشگاه‌ها را کنار بگذاریم و این یک کار برای مطبوعات است. بیایید ببینیم آیا همه ما می‌توانیم این را حل کنیم یا نه.

بعد از اشتباه اونای سیمون به او چه گفتی؟

او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است و کاری را انجام می‌دهد که تقریباً در هر بازی به ما موفقیت و سود بخشیده است. او از حمایت کامل ما برخوردار است. یادم هست که با مهار دو پنالتی ما را قهرمان لیگ ملت‌ها کرد.

لامینه یامال؟

عالی است، اما من دوست دارم محتاط باشم، زیرا باید به این بچه‌های جوان و با استعداد وقت داده شود. او به سطح بسیار بالایی خواهد رسید.

آیا طرفدار VAR هستید؟

من طرفدار VAR هستم چون خطر خطا را به حداقل می‌رساند. برای فوتبال خوب است.

آیا در فهرست نهایی یورو تغییراتی ایجاد خواهد شد؟

شرایطی وجود خواهد داشت که ما را مجبور به ایجاد تغییرات می‌کند. ما قرار نیست چیزی را به خطر بیندازیم.

یامال، نیکو ویلیامز و دنی اولمو؟

آن‌ها سه بازیکن برتر جهان هستند که پتانسیل بالایی دارند.

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است