Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@10:07:28 GMT

پرسپولیسی‌ها برای مقابله با برانکو مدرک جمع کردند!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۲۷۱

ساعت 24-مسئولان باشگاه پرسپولیس مدارک لازم برای دفاع در برابر شکایت احتمالی برانکو را آماده کردند.

در حالیکه پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت سرمربی جدید خودش باید برای اولین بار در لیگ نوزدهم به میدان برود، هنوز یکی از اصلی ترین مباحث مربوط به باشگاه مسئله شکایت احتمالی برانکو ایوانکوویچ است. برانکو چندی پیش با ناراحتی از جمع قرمزها جدا شد و طی چند وقت اخیر صحبت های زیادی در خصوص شکایت هر دو طرف از همدیگر مطرح شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شنیده می شود که مسئولان پرسپولیس مدارک لازم را برای مقابله با شکایت احتمالی سرمربی سابق خود آماده کردند. مدارکی که طبق ادعای مسئولان پرسپولیس خیلی معتبر هستند و می توانند آنها را در دادگاه برنده کنند. البته که پرسپولیسی ها اگر هم در دادگاه برنده شوند باز هم در خوش بینانه ترین حالت باید فقط طلب برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان اظهار کرد: پیرو پیش‌بینی‌های بارندگی که توسط سازمان هواشناسی اعلام شده است، اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب احتمالی انجام شده لذا دریچه تحتانی سد جگین باز شد تا با تخلیه بخشی از آب ذخیره شده پشت سد آمادگی لازم برای مدیریت سیلاب فراهم شود.

جمشید عیدانی با اشاره به نظام‌نامه مدیریت سیلاب، عنوان کرد: اقدامات لازم پیش از وقوع سیلاب و پس از آن بر اساس نظام‌نامه سیلاب انجام می‌شود و جلسه مدیریت بحران و کمیته‌های مرتبط با آن طی دو جلسه که پیش از این در شرکت برگزار شد تصمیمات لازم برای آمادگی سدها و تأسیسات آبی گرفته شده است.

وی در همین خصوص ابراز داشت: رها سازی این آب با هدف مدیریت سیلاب احتمالی انجام شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز از طریق صدا و سیما و فرمانداری و فضای مجازی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان در پایان گفت: از مردم مستقر در مناطق پایین دست سدها و مراکز جمعیتی نزدیک به حاشیه رودخانه‌ها درخواست می‌شود هشدارها و تدابیر لازم برای مقابله با سیلاب احتمالی آینده را اتخاذ کنند و برای امور غیر ضروری در رودخانه‌ها و حاشیه آن‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6080120

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • سامانه‌های پدافندی ایران برای مقابله با حمله احتمالی اسرائیل
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • آب سد جگین هرمزگان رها سازی شد
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است