Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@15:50:49 GMT

اجرای ۲۸ برنامه از سوی بسیج اصناف در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۳۰۷

اجرای ۲۸ برنامه از سوی بسیج اصناف در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدعلی صرفی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه دامغان عصر روز گذشته، 27 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۸ ویژه‌برنامه طی هفته بسیج اصناف در دامغان اجرا می‌شود، گفت: حضور در گلزار شهدا، گردهمایی بسیجیان اصناف، نشست تحکیم بنیان خانواده، اهدای خون، اجرای طرح کاسب یک دانش‌آموز با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل بسیج اصناف، مسابقات فرهنگی ـ ورزشی و مسابقات قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  یک هزار و ۱۰۰ نفر از بازاریان و کسبه در دامغان عضو بسیج هستند، افزود: از این تعداد ۹۰۰ نفر کارت فعال بسیج دارند.

صرفی با تأکید بر اینکه بسیج اصناف خدمات خوبی به جامعه ارائه داده و روز به روز این خدمات در حال تقویت شدن است، متذکر شد: بر همین اساس شعار امسال هفته بسیج اصناف با عنوان «انقلاب اسلامی، ۴۰ سال اقتدار» نام‌گذاری شده که از ۲۷ مرداد آغاز و تا دوم شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شش پایگاه مقاومت بسیج اصناف در دامغان وجود دارد که زیر نظر حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه این شهرستان فعالیت دارند، متذکر شد: اقدامات خوبی در این حوزه انجام می‌شود که از جمله آن‌ها کمک به سیل‌زدگان و محرومان جامعه است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف دامغان گفت: کار بسیج و بسیجیان مخلصانه و جهادی است و بسیج اصناف و بازاریان نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نیست و در همه عرصه‌ها حضور پررنگ دارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ

سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، پنج هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مسئولان فکری به حال جاده دامغان- جندق کنند/ ضرورت کاهش تصادفات
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر در دامغان
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • ترویج فرهنگ افطاری ساده در پویش خانه دوست کجاست