Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محسن سلیمانی در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک استان با اشاره به برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون برای کمک به شهرستان‌ها اینگونه است که در صورت اختصاص سالن به شهرستان‌ها، فدراسیون سالن را تجهیز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاریخ ژیمناستیک کشور باید عوض شود و گام‌های بلندی برای این کار انجام گرفته و المپیک آینده مد نظر فدراسیون است افزود: یک داور و ۴ ورزشکار برای گرفتن سهمیه فعالیت دارند که داور و یک ورزشکار ما جایگاه خوبی در رنکینگ جهانی دارند.

سلیمانی با اشاره به این که ژیمناستیک یک رشته پرطرفدار و در دنیا شناخته شده است اظهار کرد: در کشور هم این رشته جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است.

دبیر فدراسیون به موفقیت‌های سال‌های اخیر این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی اشاره کرد که تاکنون ۸ مدال آسیایی داشته‌ایم و ۶ مدال آن مربوط به همین اواخر بوده است.

او کسب مدال در رشته جوانان را هم یکی دیگر از افتخارات این رشته دانست و گفت: رقبای سختی همچون کره و چین و ژاپن در آسیا داریم و همین کار را سخت کرده است.

این مسؤول از اقدامات انجام شده در کهگیلویه و بویراحمد هم ابراز رضایت کرد و گفت: می‌توان اردوی تیم‌های ملی ژیمناستیک را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کرد.

 انتهای پیام/غ

کسب ۸ مدال آسیایی در ژیمناستیک کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ژیمناستیک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️زهرا اینچه درگاهی در سمنان با اشاره به تاریخ سازی مهدی الفتی برای کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته ژیمناستیک گفت: از شهریور ماه سال ۹۶   در قالب یک برنامه هشت ساله‌  سه نفر از قهرمانان نسل آینده ژیمناستیک ایران معرفی شدند که یکی از آنها  مهدی الفتی بود که امسال  سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد.
وی افزود: اوخر اردیبهشت ماه ورزشکاران برای مسابقه قهرمانی آسیا جوانان و بزرگسالان و قهرمانی آسیایی در شاخه ترامپولین اعزام می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید