Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:43:24 GMT

توخل: شرط خروج نیمار، اضافه شدن جانشین او است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۳۷۴

توخل: شرط خروج نیمار، اضافه شدن جانشین او است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از شکست تیمش در دومین هفته لوشامپیونا می‌گوید نیمار پیش از اینکه جانشینی برایش پیدا شود PSG را ترک نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست پاری سن ژرمن در هفته دوم فصل جدید لوشامپیونا در مقابل رن که با نتیجه 2-1 اتفاق افتاد، توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید تا پیش از آنکه جانشینی برای نیمار به این تیم اضافه شود، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را ترک نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پاری سن ژرمن دیروز در دومین هفته لیگ دسته یک فرانسه در اولین بازی خارج از خانه خود درحالیکه نیمار را در ترکیب خود نمی‌دید مقابل رن با نتیجه 2-1 شکست خورد. نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در دو بازی اول PSG در فصل جدید لیگ فرانسه غایب بوده و این در حالی است که شایعات درباره انتقال او به یکی از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به اوج رسیده است.

 

توخل بعد از شکست تیمش مقابل رن به خبرنگاران گفت:" نیمار بدون اینکه جانشینی برای او به  تیم اضافه شود PSG را ترک نخواهد کرد. این غیرممکن است. این روشن است که اگر نیمار بماند ما بازیکنی خواهیم داشت که برای پیروزی در بازی‌هایمان به ما کمک خواهد کرد".

 

 

توخل درمصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی خود گفت:" ما در مقابل رن ظرفیت سرعت دادن به بازی را نداشتیم. البته بعضی موقعیت‌های اندک اتفاق افتاد که فضا برای کار ما باز شد ولی در این موقعیت‌ها هم قاطعیت لازم را نداشتیم".

 

سرمربی PSG در ادامه اظهار داشت:" همانطور که همیشه گفته‌ام پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و تا ده روز دیگر زمان باقی است. اینکه من چه فکر می‌کنم مهم نیست. بازیکن من امرو نتوانست بازی کند چون مثل بقیه بازیکنان تیم تمرین نکرده بود. وضعیت ما از این قرار است و تا این لحظه چیزی عوض نشده".

 

نیمار توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. تیم ژاوی در این بازی، مالکیت توپ بسیار پایینی را به ثبت رساند.

به نقل از اوپتا؛ مالکیت توپ بارسلونا در این بازی ۳۲.۷٪ بود. این پایین ترین درصد مالکیت توپ به ثبت رسیده برای بارسلونا در همه رقابت ها حداقل از فصل ۲۰۰۳/۰۴ (آغاز جمع آوری داده ها توسط پایگاه های آماری اوپتا) محسوب می شود. مالکیت توپ بارسلونا مقابل تیم لوئیز انریکه در بازی رفت نیز ۴۱.۴٪ بود که این درصد نیز تا قبل از بازی امشب، پایین ترین درصد مالکیت توپ بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آمد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • درس استاد به شاگرد؛ ثبت مالکیت توپ ۳۲ درصدی برای بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏