Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعمال نفوذ لابی صهیونیستی بر مدیران ارشد شبکه اجتماعی توئیتر باعث حذف هشتگ "بایکوت اسرائیل" از لیست ترند‌های آمریکا شد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ارتباط شبکه‌های صهیونیستی با جهان رسانه و اعمال نفوذ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی موضوعی آشکار برای افکار عمومی ست. بر اساس دیدگاه "گیلاد آتسمون" لابی صهیونیستی سکاندار بسیار از مراکز تصمیم سازی کلان کشور‌ها در عرصه‌های مختلف مخصوصا رسانه و شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعمال نفوذ این جریان نمونه‌های بسیاری دارد که تازه‌ترین آن با موضوع ممنوعیت ورود "ایلهان عمر" و "رشیده طلیب" نمایندگان آمریکا به خاک کرانه باختری است. در این راستا رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه ۲۴ مرداد اعلام کرد ممانعت از ورود ایلهان عمر و رشیده طلیب، دو نماینده دمکرات کنگره آمریکا به خاطر حمایت‌شان از جنبش بایکوت اسرائیل، به سرزمین‌های اشغالی بود. "آریه دِری"، وزیراسرائیلی، در این باره گفته است که این ممنوعیت در راستای اجرای قانون منع ورود کسانی‌ست که از جنبش بایکوت اسرائیل حمایت می‌کنند.

قرار بود رشیده طلیب نماینده فلسطینی‌تبار از ایالت "میشیگان" و ایلهان عمر، نماینده سومالیایی‌الاصل از ایالت "مینه‌سوتا"، روز جمعه ۲۵ مرداد وارد کرانه باختری شوند.

 

ایلهان عمر و رشیده طلیب

 

رسانه‌ای شدن این موضوع باعث واکنش کاربران فضای مجازی و ترند شدن هشتگ بایکوت اسرائیل توسط آنها شد.

 

ترند شدن هشتگ بایکوت اسرائیل در تاریخ 15 آگوست2019 در آمریکا

 

بلافاصله لابی صهیونیستی با اعمال نفوذ نسبت به مدیران ارشد توئیتر باعث حذف این ترند توسط آنها شد.

 

 حذف ترند هشتگ  بایکوت اسرائیل توسط توئیتر با اعمال نفوذ لابی صهیونیستی

 

این موضوع در حالی اتفاق می افتد که"  نَنِت دیاز ِبرگِن" (نماینده کنگره امریکا از ایالت کالیفرنیا) در صفحه توییتر خود ممانعت اسرائیل از ورود دو نماینده کنگره آمریکا را در نتیجه درخواست ترامپ از اسرائیل اعلام کرده است.

 

توئیت نَنِت دیاز ِبرگِن

 

او در توئیت خود افزود؛ جنگ ترامپ با مردم رنگین پوست حد و مرزی نمی شناسد. درخواست از اسرائیل برای رد کردن بازدید دونماینده کنگره ایلهان عمر و رشیده طلیب نه تنها  بی حرمتی او(ترامپ) به نمایندگانی است که توسط ملت ما انتخاب شده اند بلکه هیزم به آتش نفرت و بی اعتمادی میریزد.

منبع: جام نیوز

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر قدس لابی های صهیونیستی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امنیت و صیانت از نظام مقدس و ملت خط قرمز است، اعلام کردند که هرگونه خطای رژیم صهیونیستی و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

 متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی درباره عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شرح زیر است:

«پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.»

این بیانیه به امضای روبرت بیگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران، شارلی انور تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یه نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.»

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • سر بریده اسب در رختخواب صهیونیسم
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی