Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت : به مناسبت هفته دولت در ۵ شهرستان استان ، ۳۴ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش قدس آنلاین  به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی شهرستان ابرکوه که با حضور صباغیان نماینده مردم شهرستانهای مذکور، کاظمی نسب فرماندار ابرکوه و جمعی از مسئولان مخابرات و این شهرستان در مخابرات ابرکوه برگزار شد به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات استان و شهرستان ابرکوه  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشریح آخرین وضعیت ارتباطی و مخابراتی دیگر شهرستان های حوزه انتخاباتی صباغیان اشاره کرد و افزود: درهفته دولت امسال در این ۵ شهرستان  ۳۴ پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

همچنین در این نشست سرپرست مخابرات در خصوص تاسیس و توسعه ارتباطات روستایی از محل اعتبارات طرح خدمات اجباری توضیحاتی را بیان کرد و گفت : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری های لازم را  برای حل مشکلات روستایی انجام می دهد .

 صباغیان نماینده ۵ شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از  تلاش های همکاران و کارکنان مجموعه مخابرات منطقه یزد ،مواردی را برای توسعه خدمات مخابراتی و  بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای حوزه انتخابیه خود مطرح و بر رفع مشکلات ارتباطی این حوزه تاکید کرد.

زارع سرپرست مخابرات در سفر به شهرستان ابرکوه از دفاتر ICT روستایی و مرکز مخابرات این شهرستان بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و و مسایل ایشان قرار گرفت.

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: به مناسبت هفته دولت پروژه مخابراتی در استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  هادی زارعی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این واحد‌ها با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی اجرا شده است.
وی گفت: بیش از ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی در روستا‌های استان مقاوم سازی شده است و دولت تلاش دارد تا با پرداخت تسهیلات به مقاوم سازی منازل روستاییان سرعت ببخشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه از افتتاح طرح‌های زیرسازی و روسازی و آسفالت در ۱۳ روستای استان در گستره ۴۴ هزار مترمربع خبرداد و گفت: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان‌های مانه، سملقان، شیروان، بجنورد، فاروج، اسفراین، رازوجرگلان و بام و صفی آباد اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریالی برای توسعه زیرساخت های مخابراتی کردستان
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح تقاطع شهدای جاویدالاثر خرم آباد
  • بهره برداری از فاز اول پروژه «رود دره فرحزاد» | نظری : مشکلات ۱۲ ساله این پروژه حل شد