Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@23:16:36 GMT

۵۰ تن کالای قاچاق در یزد معدوم شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۴۷۶

۵۰ تن کالای قاچاق در یزد معدوم شد

یزد - مدیر سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد از امحاء ۵۰ تن کالای قاچاق مکشوفه غیر بهداشتی، فاسد شده و غیر استاندارد در این استان خبر داد.

به گزارش به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتنصادی و دارایی استان یزد، " امیر علی رشیدی " در حاشیه مراسم انهدام کالاهای یاد شده اظهارداشت: این کالاها شامل انواع محصولات خوراکی و نوشیدنی ، لوازم آرایشی و بهداشتی، دخانی و انواع میوه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:ارزش این میزان کالا حدود پنج میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بود که با هماهنگی و اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح و در راستای حفظ و سلامت جامعه در محل تعیین شده معدوم سازی و دفن شد.

رشیدی تصریح کرد: قاچاق کالا پدیده شوم و تهدیدی برای تولیدات ملی و داخلی است که موجب فلج شدن اقتصاد، ضربه به تولید داخلی، مختل شدن فضای کسب و کار می‌شود.

وی برخورد با قاچاقچیان را از سیاست‌های مهم دولت اعلام کرد و گفت : مبارزه و برخورد با این پدیده شوم از اولویت های این سازمان است و با هماهنگی و تعامل با دستگاههای اقتصادی، قضایی، انتظامی و بهداشتی با قاچاقچییان قاطعانه برخورد خواهد شد و اجازه نخواهیم داد عده ای سود جو سلامت مردم را مورد تهدید قرار دهند.

در مراسم انهدام کالای قاچاق نماینده دادستان، جمعی از نمایندگان دستگاههای ذیربط از قبیل(دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، غذا و دارو و محیط زیست حضور داشتند.

از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون ۶۰ تن کالا قاچاق به ارزش حدود هشت میلیارد ریال شامل انواع کالای خشکبار، مواد خوراکی و نوشیدنی و میوه طی دو مرحله در استان یزد امحاء شده است.

انتهای پیام/                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انهدام کالای قاچاق برخورد با قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار "علی محمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار "محمدی" با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6081920

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار