Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب از امضای سند قانون اساسی در سودان استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، ابوالغیط از تصمیم خود برای سفر قریب الوقوع به سودان خبر داد تا حمایت خود از ثبات این کشور را اعلام کند.

وی بر لزوم انجام تمامی اقداماتی که تکمیل کننده مرحله انتقالی در سودان است، تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شورای نظامی سودان و ائتلاف معارض آزادی و تغییر اخیرا سند قانون اساسی در این کشور را امضاء کرده و با یکدیگر توافق کردند.

کد خبر 4696286

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان اتحادیه عرب احمد ابوالغیط ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عربستان سعودی ایران عراق جنگ 2015 یمن هندوستان کشمیر دونالد ترامپ ترکیه روسیه پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان

ایتنا - اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.
اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.

به گزارش ایتنا، ایرلند که مدت‌ها به دلیل مزایای مالیاتی خود بهشت ​​غول‌های دیجیتال اروپایی بوده است، در جامعه‌ای بسیار بهم پیوسته با مشکلات ناشی از هوش مصنوعی مواجه است.

در زمانی که ماحصل توسعه هوش مصنوعی،  فشار زیادی بر دولت‌ها است، اروپا در حال تصویب رسمی قوانین سختگیرانه مربوط به هوش مصنوعی است.

بر اساس آنچه رادیو RFA فرانسه گزارش داد، پارلمان اروپا متن نهایی این مقررات را یک ماه پیش تصویب کرد و تصویب شورا به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • قانون جدیدی که دانش‌آموزان باید ان را بدانند