Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@10:17:08 GMT

ضیافت ۱۴ هزار نفری عید غدیر در دزفول

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۶۴۷

ضیافت ۱۴ هزار نفری عید غدیر در دزفول

حجت‌الاسلام مصطفی محجوب، مسئول هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره طرح ضیافت غدیر این هیئت اظهار کرد: ضیافت غدیر یکی از برنامه‌های این هیئت که زیر نظر ستاد بین‌المللی غدیر اجرا می‌شود. پیش از این، به مناسبت عید غدیر، برنامه‌ای در قالب کاروان شادی اجرا می‌شد که به دلیل گرمای هوا، طرح ضیافت جایگزین آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فضیلت ضیافت در روز عید غدیر، اظهار کرد: در طرح ضیافت غدیر سال گذشته، با شعار 14 هزار اطعام، 17 هزار اطعام انجام شد. امسال نیز طرح ضیافت غدیر با پخت  توزیع 14 هزار غذا اجرا می‌شود. نیمی از این اطعام میان محرومان و نیمی دیگر برای عموم مردم است.

محجوب با بیان اینکه این طرح به مشارکت مردم اجرا می‌شود، گفت: گرچه طرح ضیافت هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول با شعار 14 هزار غذا اجرا می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود، 20 هزار غذا برای طرح امسال پخت و توزیع شود.

مسئول هیئت روضه‌الزهرا(س) دزفول اظهار کرد: یک روز پیش از عید غدیر، پخت غذا آغاز می‌شود و ساعت 8 سه‌شنبه، 29 مردادماه همزمان با روز عید غدیر، توزیع انجام می‌شود.

این فعال فرهنگی همچنین از اعطای 15 کمک جهیزیه به زوج‌های جوان با همکاری کمیته امداد همزمان با عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام  

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان اطعام ضیافت غدیر دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار تایباد گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، می طلبد که مسئولان برای محقق شدن شعار سال همت و تلاش داشته باشند که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال دارد.   مهدی شیردل افزود: بخش کشاورزی تایباد جمعیت بیش از هفت هزار نفری را شامل می شود، حمایت دولت از این قشر زحمت کش می تواند منجر به شکوفایی این حوزه شود.   فرماندار تایباد به کمبود منابع آبی در سطح اراضی کشاورزی این شهرستان اشاره و گفت: تغییر الگوی کشت از سنتی به صنعتی و علمی شدن آن می تواند نقش زیادی در صرفه جویی منابع آبی تایباد داشته باشد.   شیردل افزود: ارائه بسته های حمایتی از سوی دولت برای کشاورزان و دامداران می تواند عاملی برای ایجاد انگیزه و افزایش فعالیت آنان بشود.   قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در استان خراسان رضوی آغاز کرده است، این قرارگاه ساکنان ۱۰ روستای دهستان کرات تایباد با جمعیت افزون بر ۱۸ هزار نفر را تحت پوشش برنامه های خود قرار داده است.   شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش مشتریان | این لباس رو یک نفری نمی تونی بپوشی ...! | ویدئو
  • فراخوان برای تحریم ضیافت شام خبرنگاران در کاخ سفید
  • دستگیری عامل تنش در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه