Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) به مناسبت عید غدیر خم، با نیت اطعام، چهار هزار پرس غذا بین نیازمندان تهرانی توزیع می‌کند. 100 درصد اقلام مورد نیاز برای تهیه این غذاها توسط خیران تأمین و در آشپزخانه‌ این مؤسسه پخت شده است.

توزیع این غذاها از امشب، 28 مردادماه، مصادف با شب عید غدیر در 49 نقطه شناسایی شده تهران توزیع می‌شود و ظهر فردا نیز نیازمندان 19 محله تهران میهمان اطعام عید غدیر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات جالب توجه در توزیع این غذاها می‌توان به توزیع بخشی از احسان و اطعام غدیری این مؤسسه در اطراف بیمارستان‌های دولتی اشاره کرد. بسیاری از خانواده‌هایی که عزیزان آنها در بیمارستان‌های تهران بستری هستند به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند در مسافرخانه یا هتل مستقر شوند و معمولاً در پارک‌های اطراف بیمارستان چادر می‌زنند. مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) در این عید مبارک با سرزدن به اطراف بیمارستان‌های دولتی بین همراهان بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند غذا توزیع می‌کند.

یکی از اقدامات موفق این مؤسسه دستیابی به آمار نیازمندان تهرانی است؛ فرد خیری که با این مؤسسه همراهی می‌کند می‌داند که اطعام وی بر سر سفره نیازمندان کدام مناطق از تهران گذاشته شده است.

خانواده‌های نیازمند مناطق حاشیه نشین شهر تهران که قبلاً شناسایی شده‌اند نیز در این روز بر سر سفره جشن عید غدیر خواهند نشست.

خیران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره حساب 55555 و یا کارت 5892101221651058 به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) و یا با استفاده از سامانه «هفت‌ هشتاد» به شماره ستاره 780 ستاره 1011 مربع و سامانه آپ به نشانی ستاره 733 ستاره 4 ستاره 3675829 مربع واریز کنند.

همچنین این مؤسسه روز عید غدیر به پاسداشت دستور اسلام مبنی بر اطعام و اکرام غیر مسلمانان برای تلطیف قلوب آنها به مرکز نگهداری از سالمندان یهودی تهران اقلام خشک هدیه خواهد داد. البته توزیع اقلام خشک توسط این مؤسسه برای سایر نیازمندان تهرانی نیز روز چهارشنبه انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی ایکنا اطعام غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به طرح اطعام مهدوی که با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام می‌شود، اظهار کرد: اجرای این طرح، بستری برای مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش اصفهانی و بهره‌گیری از فیض اطعام به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان هستند، افزود: در طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و ۳۴ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه خانواده‌های ایتام تحت حمایت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و در طول هفته اکرام نیازمندان و اطعام یتیمان، با حضور خیران به ضیافت افطاری دعوت خواهند بود، تصریح کرد: ارزش ریالی تعداد پرس و بسته‌های معیشتی اهدایی در این مدت، بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

اخلاقی با دعوت از مردم نوع دوست و خیراندیش اصفهانی برای کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: عموم هم‌استانی‌های خیراندیش می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷ یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نسبت به ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود و مشارکت در طرح اطعام مهدوی اقدام کنند.

کد خبر 739663

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای عضو مسافر تهرانی در رشت
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • اطعام بیش از ۲۵ هزار زائر و روزه‌دار در شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم قم
  • نیمه ماه رمضان رسید و میلاد فرخنده کریم اهل بیت
  • توزیع ۴۳ هزار پرس غذا در طرح اطعام مهدوی در زنجان