Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@07:44:16 GMT

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی در پیشوا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۵۸۶۶

ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی در پیشوا

فرماندار پیشوا با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی در پیشوا گفت: به دلیل تمرکز جمعیتی و مهاجرپذیری در شهرک های بالادستی پیشوا نیاز به برنامه ریزی منسجم تری داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حسین عباسی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی پیشوا ضمن تبریک دهه کرامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم اظهار کرد: اقدامات فرهنگی و مذهبی و ساماندهی این امور در همه دوره ها و در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی به ویژه در شرایط حاضر که هجمه های سنگینی در فضای مجازی و حقیقی علیه کشور وجود دارد از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در این بین اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر در اذهان متبلور می شود و به همین جهت انتظارات از این مجموعه و دستگاه حاکمیتی را بالا می برد و توقع داریم تبلیغات اسلامی به طور جدی به موضوعات ورود داشته باشد.

 

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: در زمینه خنثی کردن فشارهای اقتصادی و تحریمی، اداره تبلیغات اسلامی می تواند اثرگذار باشد تا روح سرد مشکلات اقتصادی را در جامعه از بین ببرد.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات استان تهران باید حساسیت و توجه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی در شهرستان ها داشته باشد، افزود: قاعدتاً اگر وظایفی به ادارات شهرستانی محول می شود باید منابع مالی و اعتباری کافی نیز در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند اثرگذاری مطلوبی در حوزه فعالیت خود داشته باشند.

 

عباسی تصریح کرد: در موضوعات مذهبی و اعتقادی، مدیریت ارشد و امام جمعه و ادارات شهرستان به سازمان تبلیغات نگاه می کنند و انتظار عملکرد به مراتب قوی تر و منسجم تری را دارند.

 

وی گفت: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در شهرستان طی سال های اخیر افت و خیزهایی داشته ولی به دنبال ارزیابی عملکرد یک اداره خاص و پیدا کردن مقصر نیستیم بلکه حرکت کلی مد نظر است که به سمت اثرگذاری مطلوب باشد.

 

فرماندار پیشوا اذعان کرد: رویکرد کلان مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منطبق با برنامه های دولت است.

 

وی گفت: مردم پیشوا خود پیشگام حرکت های مذهبی هستند و ادارات هم اگر می خواهند از این قافله خدمت گزاری عقب نمانند باید حرکت های بهتر و رو به جلو داشته و علی رغم مشکلات مالی و شرایط کلی کشور باید همه متوازن و همسان پیش روند تا انتظارات ملی و محلی محقق شود.

 

عباسی تصریح کرد: در موضوعات فرهنگی هم برنامه هایی طی یک سال گذشته در دستور کار بوده است و به ویژه در شهرک های بالادستی به دلیل تمرکز جمعیتی و مهاجرپذیری نیاز به برنامه ریزی منسجم تری داریم.

 

وی افزود: ادارات تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و به ویژه شهرداری وظایف فرهنگی و اجتماعی گسترده ای را بر عهده داشته و باید جلوتر از سایر ادارات هم حرکت کنند.

 

عباسی بیان کرد: شهرستان پیشوا نقاط قوت و قابلیت هایی برای عرضه در سطح ملی دارد و الگوسازی برای سایرکه مستلزم اقدامات بزرگتر و همدلی و همکاری بین همه اجزاء و بخش های دولت است.

 

وی با بیان اینکه شهرستان پیشوا نیاز به توجه بیشتری در زمینه ارتقای شاخص های فرهنگی دارد، افزود: هرچقدر برای ایجاد نشاط اجتماعی با رویکرد دینی کار و تلاش کنیم نیاز شهرستان است و باید اولویت کاری ما باشد.

 

فرماندار پیشوا گفت: مردم انتظار دارند همه مجریان و مدیران پای حل مشکلات و به دنبال ارتقای جایگاه شهرستان باشند و تلاش می کنیم با ایجاد همدلی در بین ادارات خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل گلپایگان نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر عید غدیر شبستان یزد کانون های مساجد روزنامه عید غدیر خم فرماندار پیشوا شهرستان پیشوا اداره تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است

غلامعلی حیدری در کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با هماهنگی بین‌بخشی و با تشکیل شورای متشکل از دستگاه‌های مختلف صدور مجوز‌های کسب و کار در حوزه گردشگری استان تسهیل و تسریع می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال که از همان روز‌های نخست امسال در دستور کار قرار گرفت، تشکیل چهار کارگروه اقتصادی از جمله کارگروه گردشگری و بوم‌گردی در استان است.

وی ادامه داد: همان‌طور که از شعار سال مشخص است، جهش تولید جز با مشارکت مردم امکانپذیر نیست از همین رو تلاش داریم در چارچوب قانون و دستورالعمل‌های موجود و با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری، کسب و کار‌های این حوزه را رونق دهیم و از سخت‌گیری‌هایی که پیرامون صدور مجوز‌ها وجود دارد، کاسته شود.

بیشتر بخوانید

تصویب پنج طرح گردشگری در چهارمحال و بختیاری

حیدری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی را از دیگر راهکار‌های رونق گردشگری در استان عنوان کرد و گفت: در همین خصوص باید یک وحدت رویه در استان وجود داشته باشد و بسته‌های تبلیغاتی تهیه و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود و از سوی دیگر از تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیز غافل نشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال زیرساخت‌های گردشگری استان باید از وضعیت بهتری برخوردار شود، افزود: در ایجاد زیرساخت هم می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی بهره گرفت و هم از توان و ظرفیت شرکت‌های بزرگ (هلدینگ‌ها) نظیر شستا، پتروشیمی و صندوق بازنشستگی استفاده کرد.

حیدری اظهار کرد: برای ساماندهی نقاط گردشگری استان لازم است تا مدیریت این مراکز به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و یا بخش خصوصی واگذار شود تا هم زیرساخت‌هایی نظیر سرویس بهداشتی در این مناطق ایجاد شود و شاهد آلودگی و زباله در این نقاط نباشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر رفع موانع گردشگری کشاورزی و رونق گردشگری عشایری در استان، ادامه داد: استان ظرفیت خوبی در خصوص گردشگری باغات دارد که در این رابطه باید موانع برطرف و با لحاظ کمترین تغییر کاربری برای کشاورزان محل درآمد ایجاد کرد.

وی، موزه‌های محیط زیست را از دیگر جاذبه‌های گردشگری استان عنوان کرد و گفت: این مراکز کمتر تبلیغ شده است و می‌طلبد تا با راه‌اندازی تور‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و حتی برای کارمندان ادارات این ظرفیت‌های جذاب را به همگان معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • برگزاری رویداد مانوین با رویکرد بومی سازی فناوری نرم
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • ضرورت تثبیت هفته فرهنگی شمیرانات در استان تهران
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود