Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالیکه لیگ فوتبال بزرگسالان محلات با شرکت ۵۰ تیم از سه هفته قبل در زمین های خاکی شهر همدان آغاز شده بود، به دلیل نبود آمبولانس، عوامل انتظامی، پزشکیار و کمک های اولیه تعطیل شد.

برگزارکنندگان این رقابت ها با وجود مکاتبه با مسئولان و رسانه ای کردن مشکلات، به نتیجه ای نرسیدند و بر این اساس لیگ محلات این شهر در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته ورزش محلات همدان در این باره گفت: هفته گذشته با مصدومیت شدید یکی از بازیکنان و انتقال وی به بیمارستان مواجه شدیم و نمی توانیم در نبود امکانات لازم با جان سه هزار فوتبالیست محلات بازی کنیم.

سعید پناه آبادی افزود: به هر حال مسابقات در زمین های خاکی و به لحاظ امکاناتی در سطح غیراستاندارد برگزار می شود و امکان وقوع هر حادثه ای وجود دارد.

وی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان ورزش همدان و در راس آن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری که متولی اجرا است، نسبت به در اختیار قرارگرفتن امکانات مناسب ایمنی برای ادامه برگزاری مسابقات فوتبال محلات همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس کمیته ورزش محلات همدان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتبال محلات این شهر با استقبال کم نظیر تیم های محله ای مواجه است اما به دلیل نبود امکانات لازم، به ناچار از ثبت نام بیش از ظرفیت جلوگیری شد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازی بیمارستان جوانان و نوجوانان زمین فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز شده است که در پایان این رقابت‌ها همدان با ۴ نشان طلا قهرمان شد و تهران و کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی همدان، از فردا تا ۶ اردیبهشت بانوان با هم رقابت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم