Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام خمیدی از برگزاری جشن در بقاع شاخص شهرستان و اهدای هديه به صاحبان نام علی در دزفول خبر داد و گفت : بیش از ۱۰ هزار غذا همزمان با عید غدیر از سوی اوقاف دزفول توزیع می شود.

«حجت الاسلام مجتبی خميدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار كرد: عيد غدير بدون شک مهم ترين رخداد برای تمام شيعيان است و بر اين اساس وظيفه ماست به منظور هر چه با شكوه تر برگزاری اين عيد بزرگ شيعيان و تبليغ و انعكاس پيام غدير هر آنچه در توان داريم انجام دهيم تا عشق و ارادت و ولايت مداری خود را به همگان نشان دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه دزفول عيد غدير را فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی دانست و افزود: بايد با اجرای برنامه های جشن و مراسمات شادی، فضای پرنشاطی را در جامعه ايجاد کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن غدیر و ایستگاه صلواتی در  حرم مطهر سبزقبا و بقعه متبرک بن جعفر، پخت و توزيع غذا در بقعه های شهرستان و توزيع بين زائرين و نيازمندان را از ديگر برنامه هاي  اداره اوقاف دانست.

 

وی با بیان اینکه در روز عید غدير بيش از ١٠ هزار پرس غذا در بقعه های شاخص شهرستان آماده و در بين مردم و زائرين توزيع می شود اضافه کرد: در این روز گروه های مختلفی از طرف اين اداره به مناطق محروم رفته و غذای گرم ميان نيازمندان توزيع می کنند.

 

حجت الاسلام خميدی تصریح کرد: ۱۴ هزار پرس غذا نيز در محل موقوفه اداره اوقاف دزفول واقع در خيابان كشاوز به همت هئيت روضه الزهرا (س) طبخ و ميان مردم پخش می شود.

 

وی اهدای هديه به صاحبان نام علی را از ديگر برنامه های اين اداره برشمرد و بيان كرد: اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان دزفول در نظر دارد به فرزندانی كه از عيد غدير سال گذشته تا امسال در شهرستان دزفول به دنيا آمده و نامشان مزين به نام حضرت علی (ع) است هدايای ارزشمندی تقديم و اين عزيزان مي توانند با مراجعه به اداره اوقاف هديه خود را دريافت کنند.

 

وی در پايان ضمن عرض تبريک اين عيد بزرگ گفت: از همه مردم ولايتمدار دزفول جهت حضور در مراسمات و برنامه های عید غدیر و از خيرين شهرستان به منظور توجه هر چه بيشتر به مناطق محروم و نيازمندان دعوت می کنیم تا ما را در  انجام و اجرای هر چه بهتر امورات خيريه همراهی کنند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر عید غدیر خم بیرجند روزنامه گلپایگان اردبیل کانون های مساجد خبرگزاری شبستان خراسان جنوبي پخت غذا عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم‌زاده پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته اظهار کرد: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

وی به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، ادامه داد: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

وی به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف خاطرنشان کرد: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

کد خبر 6088373

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است