Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب اظهار داشت: کسب سهمیه حضور در مسابقات آسیایی کار ساده‌ای نیست و باید از این فرصت پیش آمده با تمام توان حفاظت کرد.

وی با بیان اینکه اسلام آباد غرب دو سالن هندبال شهید شهبازی و انقلاب را در اختیار دارد افزود: در حال حاضر این سالن‌ها به ویژه سالن شهید شهبازی دارای مشکلاتی، چون سفتی کفپوش، مشکلات روشنایی و سیستم گرمایش و سرمایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب با اعلام اینکه سالن شهید شهبازی ظرفیت ۳۰۰۰ نفر را دارا است گفت: در این سالن جایگاه تماشاگران به زمین مسابقه نزدیک است و این یکی از ایراداتی است که از سوی فدراسیون نیز به ما وارد شد.

تعطیلی مسابقات لیگ برتر فرصتی برای ساماندهی سالن‌های ورزشی است

این مسئول با بیان اینکه تعطیلی دو ماهه مسابقات لیگ برتر فرصتی برای ساماندهی سالن‌های ورزشی است افزود: سالن شهید شهبازی نیازمند تخصیص ۳۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات کفپوش و ۲۰۰ میلیون تومان برای رفع مشکلات تهویه و روشنایی است.

اعظم با تاکید بر اینکه اگر مشکلات سالن شهیدشهبازی مرتفع نشود در مسابقات حضور نخواهیم یافت، گفت: بیشترین هواداران ما را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند که باتوجه به وضعیت بیکاری فعلی، هندبال سبب سرگرمی آن‌ها شده است.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب با بیان اینکه آکادمی هندبال در سال‌های اخیر با حضور مربیان مجرب راه اندازی شده است، عنوان کرد: درصدد اجرای طرح‌های استعداد یابی در مدارس هستیم البته در حال حاضر چند تیم در رده نوجوانان، جوانان و نونهالان داریم.

 

این مسئول گفت: در جام باشگاه‌های آسیا ۱۲ تیم حضور دارد که اسپانسر‌های قدرتمندی دارند و بازیکنان آن‌ها را ورزشکارانی حرفه‌ای از تیم‌های خارجی تشکیل می‌دهد در حالی که تیم زاگرس کرمانشاه از سوی شرکتی خاص حمایت مالی نمی‌شود.

اعظم با بیان اینکه درصدد جذب چند بازیکن خارجی هستیم عنوان کرد: برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا سه هزار دلار هزینه کردیم و تمام تلاش خود را برای کسب افتخار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شمار بسیار زیادی از بازیکنان ما را ورزشکاران غرب کشور تشکیل می‌دهند افزود: امسال در لیگ یک نیز شاهد حضور تیم درخشان کرمانشاه هستیم که بیشتر بازیکنان آن بومی هستند.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: انتظار تیم‌های ورزشی از رسانه‌ها فضاسازی برای حضور اسپانسر‌های مالی است.

وی افزود: شهرستان اسلام آباد غرب سه شرکت را دارد که تنها تیم پر طلایی از هندبال حمایت کرده است.

اعظم عنوان کرد: همواره ورزش بانوان در استان کرمانشاه نادیده گرفته شده با این حال امسال برای نخستین بار ورزش هندبال زاگرس صاحب لیگ برتر بانوان خواهد شد.


 

 

تیم داری هندبال زاگرس در لیگ بانوان 


 

نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال زاگرس بانوان اسلام آباد غرب نیز در این نشست اظهار داشت: با شرایط مالی موجود حضور در لیگ برتر هندبال کاری سخت است.

این مسئول عنوان کرد: سال‌ها است که خبری از هندبال بانوان کرمانشاه شنیده نشده و مربی‌های شاخص نیز کنار گذاشته شدند.

شافعیان بیان کرد: ظرفیت هندبال بانوان استان بسیار بالاتر از دیگر استان‌ها است با این حال تعداد زیادی بازیکن بومی بزرگسال در بین بانوان نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تنها در مقطع آموزش و پرورش هندبال استان پرورش یافته است، افزود: ۱۰ نفر از بازیکنان هندبال در رده نوجوانان و جوانان بومی هستند.

این مسئول گفت: تمرینات تیم زاگرس بانوان از دهه اول شهریور در شهرستان کرمانشاه آغاز خواهد شد و مسابقات نیز با احتمال یک هفته تاخیر در نیمه نخست مهر ماه در شهرستان اسلام آباد غرب برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم قرعه کشی رقابته هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان برگزار شد و تیم دختران ایران در گروه A با تیم های رومانی ، هلند و برزیل هم گروه شد.

تیم‌ملی جوانان دختر ایران سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا توانست جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مقدونیه را بدست آورد.

رقابت‌های جوانان دختر قهرمانی جهان از ۳۰ خرداد الی ۱۰ تیر با حضور ۳۲ تیم در کشور مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی