Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@07:07:39 GMT

بیش از هزار نفر عضو «باشگاه مخاطبان» شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۱۱۰

بیش از هزار نفر عضو «باشگاه مخاطبان» شدند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حمید رسولی، مدیر باشگاه مخاطبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان درباره چگونگی عضوگیری «باشگاه مخاطبان» گفت: در تاریخ هفتم تیر سامانه‌ای به منظور جذب مخاطبان و ارائه خدمات افتتاح شد. بعد از افتتاح سامانه برای عضوگیری شروع به تبلیغات کردیم و در سطح شهر کانترهایی به همین منظور نصب شد و اطلاع‌رسانی صورت گرفت تا امروز که بیش از هزار نفر عضو این باشگاه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی درباره خدماتی که برای اعضای «باشگاه مخاطبان» در نظر گرفته‌ شده است، اظهار داشت: از جمله خدماتی که می‌توان به آن اشاره کرد، تخفیفی پنجاه درصدی است که برای براى اعضاء و در جهت تماشای آثار جشنواره در نظر گرفته شده است. ضمن این‌ که دارندگان کارت «باشگاه مخاطبان» در ایام برگزاری جشنواره امکان استفاده رایگان از وسایل حمل و نقل شهری را خواهند داشت. شرکت در کارگاه‌های جشنواره نیز برای اعضای باشگاه رایگان خواهد بود.

وی درباره استقبال علاقه‌مندان از این طرح بیان کرد: فکر می‌کنم که استقبال خوبی شد، چرا که در کمتر از یک‌ماه، برای هزار نفر کارت صادر شد. این تعداد بیانگر استقبال خوب مردم از این طرح است.

رسولی درباره هدف شکل‌گیری این باشگاه نیز گفت: هدف ما این بود که جشنواره مخاطبی پایدار و دائمی داشته باشد. ضمن این که با این روش بعد از جشنواره و در طول سال نیز می‌توان اخبار جشنواره را اطلاع رسانی کرد. با طرح «باشگاه مخاطبان» یک پایگاه اطلاعاتی هم از مخاطبان جشنواره تشکیل می‌شود. در نهایت هم این باشگاه باعث ایجاد نظم خواهد شد. با این روش به بهترین نحو ممکن نظم و هدایت اتفاق می‌افتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوجوان باشگاه مخاطبان جشنواره کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: حقوق حسین رسولی پرداخت شده، احتمالاً یادش رفته یا پیامک واریز برایش ارسال نشده است. - اخبار ورزشی -

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن تبریک عملیات غرورآفرین و حمله موشکی و پهبادی در قالب دفاع مشروع به اهداف مشخص شده در سرزمین های اشغالی، درباره شرایط این فدراسیون در دوره یک ماهه حضورش اظهار داشت: اولین نشست کمیته فنی بعد از تعطیلات نوروز برگزار و ترکیب تیم ملی جوانان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد. همچنین درخصوص پرداخت مبالغی که کمیته فنی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده بود، سعی کردیم تا جایی که ممکن است، برای نفرات شانس کسب سهمیه بابت کمک به آماده‌سازی، خرید مکمل و فراهم کردن امکانات در قالب یک بسته انجام بدهیم که بر همین اساس پول مربوط به ماه‌های اسفند و فروردین را پرداخت کردیم.

وی افزود: بحث بعدی درخصوص مجموعه آفتاب انقلاب بود که چندی قبل مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا به خوبی در آنجا برگزار شد. درخصوص این میزبانی باید پرداخت‌هایی می‌شد و مسائل در مورد مرمت و بازسازی بود که  مدیریت کردیم که این کارها به درستی انجام شود تا مسائل مالی آن جمع شود. ما همچنین سعی کردیم مسائل اداری فدراسیون را هم سر و سامان بدهیم تا کارها در سیکل مربوطه انجام شود. در فدراسیون سعی دارم به کمک همکاران ساختار مطلوبی برای گردش کارها تعریف کنیم تا فرایندها بهتر و کاربردی تر شوند.

مطیعی در پاسخ به این سوال که «آیا مشکل مالی برای اعزام به امارات ندارید؟» گفت: از زمانی که من آمدم، مبلغی که برای هزینه‌های  فدراسیون تحت عنوان بودجه سالانه از سوی وزارت ورزش در نظر گرفته شده بود، با توجه به‌ مسابقات آسیایی برگزار شده خیلی بالاتر از آن چیزی که تفاهم شده بود، پرداخت شد. در واقع وزیر ورزش لطف کرد و بیشتر از آن مبلغ مورد تفاهم در اختیار ما گذاشت. حتی با اسبقیان صحبت کردم که برای آماده‌سازی تیم‌ها به مبالغی نیاز داریم و او کمک کرد و پرداخت دیگری مازاد بر آن بودجه  توافق شده انجام داد. در مجموع نزدیک به 130 درصد مبلغ تفاهم‌نامه به فدراسیون پرداخت شد. این در حالی بود که در دوره‌های قبلی وزارت ورزش بعضاً بودجه سالانه  به صورت کامل هم پرداخت نمی‌شد، اما از وقتی که کیومرث هاشمی آمده، تا الان چیزی نزدیک به 130 درصد پرداختی داشته‌اند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: باید هزینه‌ها مدیریت کنند. توقعات ورزشکاران بالاست و سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است، کمک کنیم. هر چیزی که در کمیته فنی تصویب شده، سعی کردم جلوتر هم پرداخت کنم تا آنها دغدغه نداشته باشند. البته باید مدیریت شود تا شرایط این مدت زمان هم به بهترین شکل جلو برود.

مطیعی درباره انتقادات حسین رسولی ملی‌پوش پرتاب دیسک بر عدم پرداخت حقوق در ماه گذشته و همچنین نداشتن ماساژور و فیزیوتراپ گفت: یک ماساژور در کنار او است. درخصوص فیزیوتراپ هم با دکتر اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی هماهنگ شده که طی این هفته یک فیزیوتراپ به آنجا برود و مستقر شود. همچنین هر کسی که فیزیوتراپ نیاز داشته باشد، طبق توافق با اردیبهشت می‌تواند از مرکز تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی استفاده کنند. درباره موضوع حقوق هم باید بگویم که رسولی از ورزشکاران خوب و با اخلاق است؛ احتمالاً یادش رفته یا پیامک واریز برایش ارسال نشده است. ما مبلغ مورد نظر را برای اولین بار زودتر از پایان ماه یعنی روز 21 فروردین برای همه نفرات پرداخت کردیم.

وی در پایان درباره برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی و زمان‌بندی برگزاری این مجمع تصریح کرد: انتخابات کمیسیون‌ها انجام شده و حالا باید نفرات منتخب این کمیسیون‌ها برای مجمع مشخص شوند. کارها طبق روال انجام می‌شود و موضوع تعیین زمان انتخابات نیز در موقع مقرر انجام می‌شود. اعضای مجمع مشخص می‌شوند و سپس تاریخ انتخابات مشخص خواهد شد و دعوت‌نامه‌ها هم به زودی ارسال می‌شود و تاریخ انتخابات را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی بازار رسولی زاهدان را تعطیل کرد
  • بازار رسولی زاهدان به دلیل این وضعیت تعطیل شد | تصاویر
  • (ویدئو) بازار رسولی زاهدان تعطیل شد
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا
  • سروده محمد رسولی درباره سیلی محکم ایران به رژیم صهیونیستی
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • گنبد آهنینتان این بود؟
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت