Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه یک دیدار فوتبال در کشور هندوراس چهار نفر کشته و تعدادی هم زخمی شدند. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری «آسوشیتد پرس» خبر داد پیش از آغاز دیدار شنبه شب تیم‌های موتاگوا و المپیا در لیگ فوتبال باشگاهی هندوراس، درگیری خونین بین هواداران دو تیم منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن 10 نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از این بین 7 نفر با سلاح گرم مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

جرقه این درگیری پس از حمله هواداران تیم المپیا به اتوبوس حامل اعضای تیم موتاگوا خورد که در مسیر رفتن به ورزشگاه ملی واقع در پایتخت هندوراس یعنی شهر تگوسیگالپا بود. هواداران تیم المپیا با پرتاب سنگ و اشیای دیگر، شیشه‌های اتوبوس تیم حریف را شکستند که باعث مجروح شدن سه بازیکن تیم موتاگوا به نام‌های امیلیو ایساگویره، روبرتو موریرا و جاناتان روگیه شد.

اِورا: پس از درگیری‌ام با سوارس نامه‌های تهدید به مرگ زیادی دریافت کردم

در نتیجه این اتفاق، پلیس مانع برگزاری بازی شد، اما هواداران دو تیم که از قبل در ورزشگاه بودند دست به آشوب و حمله به یکدیگر زدند و در این بین صدای تیراندازی هم شنیده شد. پلیس در نهایت بااستفاده از گاز اشک‌آور جمعیت حاضر در ورزشگاه را متفرق کرد. ماجرا اما به اینجا ختم نشد و‌ هواداران دو تیم حتی با ورود به بیمارستانی در نزدیکی محل ورزشگاه با یکدیگر درگیر شدند، به طوری که پلیس مجبور شد با تعقیب آنها مانع از درگیری‌های بیشتر شود.

پلیس هندوراس یک هوادار را که سلاح گرم همراه داشته را بازداشت کرده که مظنون به دست داشتن در این درگیری‌ها است. برگزاری این بازی هم به زمان دیگری موکول شده و ورزشگاه ملی هم تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود و بازی در آن برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، به گفته دولت، سه نفر در محل حادثه جان باختند، یک نفر با وجود تلاش‌های امدادی جان باخت و دو مجروح نیز در بیمارستان تحت مداوا هستند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این حادثه ناشی از عملکرد نامناسب اپراتور جرثقیل در حین ریختن بتن بوده است. سطل جرثقیل به طور تصادفی به ستون سازه خانه برخورد کرد و باعث ریزش دیوار شده است.

اپراتور جرثقیل توسط مقامات امنیتی عمومی محلی بازداشت شده است.

تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

کد خبر 6086879

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • چهار کشته و زخمی در انفجار غرب شهر کابل