Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@17:00:12 GMT

قوه قضائیه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۲۲۸

قوه قضائیه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز ۲۸ مرداد، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی تا حدودی دین اسلام احیا شده است.


وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که به ما توفیق اقامه عدل را در حوزه قوه قضائیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اول قوه قضائیه با اشاره به معارفه رئیس کل دادگستری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به دوش مدیری بگذاریم که بتواند مسئولیت خطیر قوه قضائیه را اجرا کند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: حجت‌الاسلام حمیدی حدود ۲۱ سال در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و این امر نشان از ایثار و ازخودگذشتگی ایشان دارد. 

وی افزود: امیدواریم رئیس جدید دادگستری بتواند حوزه قضایی استان را با مشورت با بزرگان و کمک فکری و عملی از علمای این خطه مدیریت کرده و بتواند آنچه شایسته این مردم و نظام است، به انجام برساند.

معاون اول قوه قضائیه یادآور شد: علی رغم تلاش‌ها در قوه قضائیه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با فرمانده کل انتظامی کشور که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم طرح عفاف و حجاب که به شورای نگهبان ارسال شده هرچه زودتر تقویت و به یک قانون تبدیل شود و مردم ما قانونمند هستند و به قانون عمل می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: عفاف و حجاب جز احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد. اقدامات انجام شده نیز در مسیر درست و خوبی است.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی با بیان این که خوشبختانه اقدامات فراجا با ملاحظاتی که مدنظر قرار می‌دهد برای اجرای قانون و عملیاتی شدن آن منجر به این می‌شود که جمعیت عفیف ما احساس بهتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بابت این اقدامات به فرمانده کل انتظامی و یکایک کارکنان این فرماندهی دست مریزاد می‌گویم.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی تاکید کرد: امیدواریم از ۳۲ دستگاهی که در این موضوع وظیفه دارند همگی پای کار باشند و به وظایف خود عمل کنند و به احکام الهی التزام داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همه چیز رو به پیشرفت است و امیدواریم مجلس انقلابی که تا کنون پای کار این موضوع بوده در آینده نیز پای کار باشد.

کد خبر 6086238

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • بخش کشاورزی با حد مطلوب فاصله زیادی دارد
  • روند تصمیم‌گیری در شهرداری اصفهان مطلوب نیست/ لزوم تقویت دیپلماسی فرا شهری و بین دستگاهی
  • دنباله‌دار 12P/Pons-Brooks در اوج روشنایی
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست