Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری مالی دانشگاه پیام‌نور از راه‌اندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام‌نور همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن علیزاده، معاون مالی و اداری دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی میز خدمت الکترونیک دانشگاه پیام نور همزمان با هفته دولت گفت : سامانه تکریم ارباب رجوع تحت عنوان «میز خدمت الکترونیک» دانشگاه پیام نور با هدف دسترسی آسان ارباب رجوع با هیأت رئیسه دانشگاه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استقرار این سامانه با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور دارای مزایای فراوانی چون ارائه خدمات غیر حضوری، سهولت و قابلیت در دسترس بودن، امکان پیگیری درخواست، پاسخگویی مکانیزه و سریع، رسیدگی به درخواست ها و شکایات در اسرع وقت تسریع در امور محوله و چابکسازی سیستم در ارائه خدمات هرچه بهتر به ارباب رجوع و دهها خدمت دیگر نام برد.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این سامانه، گامی بزرگ در جهت تسریع روند انجام امور مربوط به ویژه دانشجویان کارکنان و اعضای هیأت علمی و موجب رضایتمندی هرچه بیشتر و تکریم آنها را فراهم خواهد آورد.

علیزاده در تشریح نحوه عملکرد سامانه افزود: میز خدمت دانشگاه پیام نور مشتمل بر ۵ زیر سیستم دبیرخانه هوشمند (امکان ارتباط مستقیم با هیأت رئیسه و رؤسای استان ها)، دریافت، ثبت پیگیری درخواست شکایات اطلاع رسانی از طریق پیامک، دریافت پیشنهادات و نیز تعیین وقت ملاقات حضوری با ریاست و معاونت های سازمان مرکزی خواهد بود و تمامی مراحل این خدمات به صورت پیامکی و یا سیستمی به اطلاع متقاضی قرار خواهد گرفت و شخص به راحتی و بدون مراجعه حضوری می تواند در جریان روند درخواست خود قرارگیرد.

معاون اداری، مالی و عمرانی در پایان تصریح کرد؛ با راه اندازی این سامانه، امکان دسترسی راحت، طرح و پیگیری نظرات، پیشنهادات، شکایات و درخواست های ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تنها از طریق مراجعه به آدرس http://pishkhan.pnu.ac.ir فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور میز خدمت هفته دولت علیزاده معاون مالی و اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی

فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب نماید.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس امروز چهارشنبه پیامی ضبط شده از «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس منتشر کرد.

روزنامه رای الیوم نوشت، محمد الضیف در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است‌؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.


الضیف این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکلات سامانه ثبت نام وام ازدواج
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • اهمیت نظارت درون سازمانی و مبارزه با فساد/ لزوم کاهش زمان دادرسی و تکریم ارباب رجوع
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است