Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:30:16 GMT

محسنی اژه‌ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۲۷۱

محسنی اژه‌ای: تا حدودی دین اسلام احیا شده است

معاون اول قوه قضائیه گفت: علی رغم تلاش‌ها در قوه قضائیه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز ۲۸ مرداد، در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: با انقلاب اسلامی تا حدودی دین اسلام احیا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خدا را شکر می‌کنیم که به ما توفیق اقامه عدل را در حوزه قوه قضائیه داده است.

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به معارفه رئیس کل دادگستری بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این مسئولیت را به دوش مدیری بگذاریم که بتواند مسئولیت خطیر قوه قضائیه را اجرا کند.

محسنی اژه‌ای بیان کرد: حجت‌الاسلام حمیدی حدود ۲۱ سال در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و این امر نشان از ایثار و ازخودگذشتگی ایشان دارد.

وی افزود: امیدواریم رئیس جدید دادگستری بتواند حوزه قضایی استان را با مشورت با بزرگان و کمک فکری و عملی از علمای این خطه مدیریت کرده و بتواند آنچه شایسته این مردم و نظام است، به انجام برساند.

معاون اول قوه قضائیه در پایان گفت: علی رغم تلاش‌ها در قوه قضائیه، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم بتوانیم در راستای رسیدن به این نقطه به خوبی فعالیت کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معاون اول قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه

رئیس‌ کل دادگستری استان قزوین از ثبت ۵۸۸ تقاضا توسط مردم استان قزوین در سامانه سامع قوه قضائیه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی شعبانی، اظهار داشت: در سال‌های اخیر در راستای تسریع ارائه خدمات به مردم با استفاده از ابزارهای نوین، قوه قضائیه تدابیر گوناگونی را جهت توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: به همین منظور سامانه ارتباطات مردمی قوه قضائیه با نام «سامانه سامع» به نشانی الکترونیک same.eadl.ir راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند برای ثبت درخواست‌ با موضوعات اطاله دادرسی، انتقاد به فرآیند دادرسی، انتقاد به نحوه اجرای آرا، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی مدنی، درخواست اعمال ماده 79 دیوان عدالت اداری، درخواست ارفاقات قانونی، درخواست ملاقات حضوری با مقامات قضایی، انتقاد به رفتار و عملکرد، دریافت گزارش و پیگیری درخواست‌ها به این سامانه مراجعه کنند.

شعبانی اضافه کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم  جهت استفاده از این سامانه در استان صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی سامانه نیز صورت روزانه بررسی شده و روند رسیدگی نیز از طریق پیامک به متقاضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته 588 تقاضا با موضوعات مختلف در سامانه سامع استان قزوین ثبت شده که با تلاش همکاران 388 مورد از درخواست ها پاسخ داده شده و 206 درخواست نیز جهت رسیدگی به مرکز ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: تعداد 73 درخواست دارای نقص مدارک که در سامانه ثبت شده بود جهت تکمیل نواقصی به ثبت کنندگان ارجاع شده تا بعد از تکمیل مورد رسیدگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است/زیاد النخاله: جمهوری اسلامی ایران با تمام ظرفیت‌های خود در حال همکاری با فلسطین است.
  • عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در تاریخ فلسطین، جهان اسلام و تمام دنیا است
  • ثبت۵۸۸ تقاضای مردمی در سامانه سامع قوه قضائیه
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • پیشنهاد طب سنتی؛ هر روز یک مدل آجیل بخورید
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • رسانه پایداری گزینه‌های معاون اولی محسنی اژه‌ای را معرفی کرد
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای