Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@07:58:32 GMT

برنامه معرفی اسلام به دانش آموزان مدارس در مادرید

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۲۷۵

برنامه معرفی اسلام به دانش آموزان مدارس در مادرید

مرکز اسلامی شهر مادرید اسپانیا برنامه فرهنگی را برای سال تحصیلی دانش آموزان این شهر به منظور آشنایی با اسلام برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکة، مرکز اسلامی در منطقه تطوان در شهر مادرید اسپانیا برنامه فرهنگی را برای آشنایی جوانان با اسلام در چارچوب فعالیت های فرهنگی و علمی جمعیت اسلامی در اسپانیا برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه های فرهنگی معرفی اسلام، دانش آموزان مدارس بین سنین 12 تا 18 سال را در مراکز آموزش مادرید در طول سال تحصیلی از سپتامبر تا ژوئن مدنظر قرار داده است.

معرفی اسلام براساس این برنامه ها نزدیک به یک ساعت و نیم به طول می انجامد، به طوری که معرفی مفاهیم اصلی برای اسلام با ارایه مقدمه ای انجام می گیرد و پس از آن به پرسش دانش آموزان درباره اسلام پاسخ داده می شود.

به مجرد پایان بخش نظری، برخی از مطالب آموزشی اسلام متناسب با سن دانش آموز ارایه می شود. پس از آن، مسئولان آموزشی و استادان، دانش آموزان را برای بازدید از بخش های مختلف این مرکز به منظور اطلاع از فعالیت های متعدد آن همراهی می کنند.

در سال تحصیلی گذشته، جمعیت اسلامی در اسپانیا، بازدیدهایی را برای دانش آموزان مدارس به منظور آشنا کردن آنها از اسلام برگزار کرد و در این بازدیدها استادان دانشگاهی شرکت کردند.

این فعالیت بخشی از برنامه درهای باز مسجد مرکزی در مادرید است که هدفش معرفی مسجد و زندگی روزانه مسلمانان اسپانیاست.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر روزنامه گلپایگان عید غدیر عید غدیر خم بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان حجت الاسلام محسنی اژه ای شبستان بیرجند مسلمانان اسپانیا اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • جشن دانش آموزان نسر بخش رخ در حمایت از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری