Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:34:59 GMT

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۳۱۸

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال کشور

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به‌ روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۳۷ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۵درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی
ترافیک در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل بیلقان تا وینه و محدوده‌های آدران، سدکرج و سنگین گزارش شده است.ترافیک در محدوده‌های پل خواب،آسارا،نساء،سه راهی دیزین،پل زنگوله،سیاه بیشه،هزارچم نیمه‌سنگین است.

ترافیک در جاده هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گزنک، سه راهی چلاو سنگین است.همچنین درحال حاضر ترافیک نیمه سنگینی در محدوده‌های آب اسک، شاهاندشت، وانا و بایجان گزارش شده است.

بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیک راه‌ها ترافیک در جاده تهران- بومهن محدوده جاجرود نیمه سنگین است.تردد درجاده فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (مسیر رفت و برگشت) سنگین گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها
هم چنین ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده‌های ساسانی،پلیس راه مهرشهر سنگین گزارش شده است.ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران محدوده‌های ساسانی،پل کلاک نیز سنگین است. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند

ایوب کرد  گفت: هم اینک نیروهای راهداری با ۶۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آماده خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش، سراوان، گلشن، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی‌های لازم جهت استقرار تیم‌های راهداری در این مسیرها اندیشیده شده و راهدارخانه های این شهرستانها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند و قبل از تردد در مسیرها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج_ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها