Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در چندین توئیت به ماجرای حیوان آزاری در یکی از مراکز نگه داری سگ های بدون صاحب واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، غلامحسین محمدی در 3 توئیت به ماجرای دلخراش حیوان آزاری اشاره کرد و نوشت: «با وجودیکه با توجه به مستندات فیلم دلخراش سگ‌کشی متعلق به سال 96 است؛ و‌ با ذکر اینکه شهرداری بنا به مسئولیت اجتماعی خود در مراقبت از محیط زندگی شهروندان موظف به کنترل حیوانات در سطح شهر است؛ بی شک به هیچ پیمانکار و مسئولی اجازه نمی دهیم برخلاف ارزش های انسانی و‌ اسلامی با خلایق خدا رفتار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکاری که سابقه خطایی بزرگ داشت خلع ید شد و با مسئولین و مسببین برخورد قاطع شد و می شود.
در ادامه برخورد با متخلفین، مدیر حوزه کنترل حیوانات شهری در سازمان مسئول به عنوان ناظر پیمانکار نیز عزل شد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخورد قاطع عاملان رفتار وحشیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه گفت: نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، شهرام زند وکیلی با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیروهای مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، اظهار کرد: در راستای حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

وی با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبان آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، افزود: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه تأکید کرد: هرساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

به گزارش ایمنا، استان پهناور فارس و شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان عزیز را افتخار خود می‌داند و به گفته خواجه راز حافظ شیرازی: رواق منظر چشم من آشیانه توست. کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست.

کد خبر 746642

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار