Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر مسعود حاجی بگلو؛ شهردار مهدیشهر در آیین تجلیل از خبرنگاران مهدیشهر اظهار کرد: بوستان ورودی مهدیشهر به نام خبرنگار نام گذاری می‌شود.
وی در ادامه شاخص‌ترین عملکرد شهرداری مهدیشهر را اتمام عملیات عمرانی ساختمان اداری عنوان کرد و گفت: تجهیز و دکوراسیون مبلمان اداری شهرداری، تجهیز و افتتاح ایستگاه آتش نشانی شماره ٢، احداث پارک مهرگان به مساحت ٣ هکتار، سنگ فرش و ایجاد مسیر پیاده آب دردست مرکزی مسیر چشمه زیارت تا بلوار ٢٢ بهمن، موزایک سنگ فرش پیاده رو‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خریداری ٥ دستگاه ماشین آلات، احداث سه میدان جدید، اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، نوپردازی میادین و خیابان‌های سطح شهر، چمن کاری پارک بسیح به مساحت ٢ هکتار، نصب المان عنوان کرد و گفت: به زودی سه میدان دیگر در دستور کار شهرداری دست که پس از تصویب طرح در مراجع قانونی توسط شهرداری مهدیشهر آغاز میگردد.
وی در خصوص تعریض خیابان امام (ره) گفت: طرح مصوت خیابان امام هنوز ابلاغ نشده و پس از موافقت کمیسیون ماده ٥ عملیاتی خواهد شد.
وی همچنین گفت: در این دو سال فعالیت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف شعر انجام شده که مورد اقبال مردم قرار گرفته است.
وی در ادامه از تحقق ٩٣ درصدی بودجه سال ٩٧ شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: بودجه سال ٩٧ بر مبنای ١٤ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان تصویب رسیده که در سال پیش بالغ ١٣ میلیارد. و ٧٠٠ میلیون تومان آن تحقق پیدا کرد.
حاجی بگلو خاطر نشان کرد: بودجه پیشنهادی برای سال ٩٨ در حدود ٢٠ میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته که تاکنون تنها ٢٠ درصد آن تحقق پیدا کرده است.
وی همچنین در خصوص عدم اجرای پروژه احداث پلکان برقی میدان امام خمینی (ره) و دسترسی به حسینیه المهدی گفت: باتوجه به اینکه برای آغاز این پروژه در بودجه سال ٩٨ اعتباری پیش بینی شده ومشکلاتی با مالکین زمین‌های اطراف این پروژه وجود دارد هنوز پروژه آغاز نشده و با رفع مشکلات به امید خدا آغاز به کار خواهیم کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال 1402 سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که 28 میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای 20 درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال 1403 جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از 20 درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز