Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت: ۵۰واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته‌امداد این شهرستان توسط سپاه این ناحیه احداث می‌شود. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت در رابطه با اقدامات سپاه این شهرستان در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: سپاه ناحیه کوهدشت در همان لحظات آغازین سیل فروردین یک جسله ستاد بحران با حضور پاسداران و دعوت از مسئولان ادارات برگزار کرد، هم‌چنین سه حسینیه این شهرستان را برای اسکان اضطراری آماده کرده‌بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2گردان بیت‌المقدس در سیل امسال حدود 300منزل سیل‌زده در مجاورت سد ساحلی را لایروبی کردند، افزود: 250نفر را به‌مدت چهار روز برای لایروبی باغات به منطقه سیل‌زده زیرتنگ سیاب اعزام کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت با بیان اینکه بیش از 100نفر از بسیجیان این شهرستان در زمان سیل به پلدختر اعزام شدند، عنوان کرد: سپاه این ناحیه 800میلیون تومان لوازم‌خانگی که از خیرین جمع‌آوری شده‌بود را بین سیل‌زدگان توزیع کرد، هم‌چنین سپاه ناحیه کوهدشت جهیزیه برای 10زوج جوان را  فراهم کرده‌است.

‌بسیج اصناف 100 واحد مسکونی ‌مناطق سیل‌زده ‌پلدختر را بازسازی کرد110 واحد مسکونی محرومان مازندران توسط سپاه به صاحبانشان تحویل شد130 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان به همت سپاه قم در حال ساخت است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بیان کرد: سپاه ناحیه کوهدشت امسال 34واحد مسکونی مددجویان کمیته‌امداد را از صفر تا صد احداث می‌کند که 14واحد مسکونی را تحویل آنان داده و 20واحد دیگر را نیز تا اوایل مهر به مددجویان کمیته‌امداد تحویل خواهیم داد.

کونانی گفت: هم‌چنین 16 واحد مسکونی متعلق به مددجویان بهزیستی توسط سپاه ناحیه کوهدشت احداث می‌شود که این واحدها تاکنون حدود 40درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان