Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@08:14:31 GMT

ظرفیت مراکز اقامتی کرمانشاه به 5000 تخت می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۴۷۱

ظرفیت مراکز اقامتی کرمانشاه به 5000 تخت می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: سال آینده ظرفیت مراکز اقامتی استان را به پنج هزار تخت افزایش خواهیم داد.

امید قادری در گفت و گو باخبرنگار ایسنا، با اشاره به روند رو به رشد توسعه زیرساخت های اقامتی در استان، اظهارکرد: تا پایان سال گذشته ظرفیت واحدهای اقامتی استان 3600 تخت بود که از ابتدای امسال تاکنون 200 تخت به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی که انجام داده ایم، تا پایان امسال این ظرفیت به بیش از چهار تخت و سال آینده به پنج هزار تخت می‌رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: افزایش تعداد اقامتگاه های بوم گردی، صدور مجوز برای فعالیت خانه مسافرها و چند هتل و میهمانسرای در دست احداث از برنامه هایی است که ظرفیت اقامتی استان را افزایش خواهند داد.

وی پروژه هتل آبشار ریجاب را از جمله این ظرفیت ها دانست و گفت: این هتل با اعتبار حدود سه میلیارد تومان و ظرفیت 50 تخت به همراه سه رستوران در منطقه ای گردشگرپذیر قرار دارد و طی روزهای آینده افتتاح رسمی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه به بازگشایی مرز خسروی و تاثیر آن در رونق 13 هتل و میهمانسرای قصرشیرین اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از ظرفیت های اقامتی استان همین هتل ها و میهمانسراهای قصرشیرین هستند که طی سالهای گذشته به دلیل بسته شدن مرز نیمه فعال و یا تعطیل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه مراکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • روستای هجیج جزو روستا‌های کاندیدای ثبت جهانی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر