Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ ؛ آنجلا که برای سومین بار به حرم مطهر مشرف شده است در رابطه با این انتخاب  گفت: از ۳ سال پیش که به حرم مطهر مشرف شدم حال و هوای عجیبی در خود احساس می‌کردم و آن سفر حال من را دگرگون ساخت.
وی بیان کرد: همان سفر بهانه‌ای شد تا راجع به اسلام به مطالعه بپردازم و قرآن را به عنوان مرجع تحقیقات خود قرار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا قرآن را با ترجمه و بعد از فراگیری زبان عربی، متن کلام الهی را به عربی قرائت می‌کردم و جدای از معانی پر محتوا شیفته کلمات و آهنگ زیبای آن شدم.
این بانوی تازه مسلمان تصریح کرد: بعد از ازدواج با اجازه همسرم همچنان برای این انتخاب ثابت قدم ماندم و، چون حرم حضرت رضا (ع) آغازگر این مسیر جدید بود تصمیم گرفتم با توجه به عنایتی که حضرت نسبت به من داشتند در این مکان مقدس به طور رسمی این دین را بپذیرم.
آنجلا افزود: از اینکه امروز خداوند در‌های رحمت خود را به روی من گشوده و من را با دین پاک و اصیلی آشنا ساخته تا راه درست زیستن را انتخاب کنم، بسیار خوشحال هستم.
گفتنی است؛ در این مراسم که در دفتر مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی انجام شد، پس از ساعت‌ها مشاوره کارشناسان با این بانوی تازه مسلمان، گواهی تشرف به اسلام به وی اعطا شد و از سوی آستان قدس رضوی نیز هدایای معنوی همچون قرآن به زبان انگلیسی، چندین جلد کتاب با موضوع اسلام، چادر نماز و سجاده به این بانوی تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

محمد حسین یزدی‌نژاد؛ مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی در خصوص مجموعه اهدایی مهندس ظفر اعظم مسلمان مقیم آمریکا گفت: از بیش از یکصد کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان و کشورهای استعمار شده همچون آلبانی، اسپانیا، عجمان از شیخ نشین های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، هندروس انگلیس، منطقه کانال، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، ساحل سومالی فرانسه، فجیره شیخ نشین امارات، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی، جزیره موریسسنت لوسیا، گینه اسپانیا با نام فعلی فرنادوپو در این مجموعه تمبرهای تاریخی با ارزشی وجود دارد که بیانگر وقایع تاریخی دولت ها و ملت هاست. 
وی، قدیمی ترین تمبر این مجموعه را متعلق به سال ۱۸۷۰ از قطعه سری پستی جکسون عنوان کرد.
یزدی نژاد، نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ ، پرچم کشورهای استعمار شده لهستان، یوگسلاوی، هلند، بلژیک، فرانسه، یونان، دانمارک، کره، زمان جنگ جهانی دوم سال ۱۹۴۳ را موضوع مجموعه ای از تمبرهای قدیمی این مجموعه برشمرد. 
مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی، اشیاء اهدایی کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی را از دیگر نفایس فرهنگی ارزشمندی عنوان کرد که از سوی  مهندس ظفر اعظم مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شده است. 
شایان ذکر است بر اساس برآورد کارشناسان موزه آستان قدس رضوی این مجموعه قریب به ۵ هزار دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • مسلمان آمریکایی مجموعه نفیس تمبر خود را به موزه حرم مطهر رضوی اهدا کرد
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • یک واقف آمریکایی ۱۰ هزار قطعه تمبر به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر