Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@13:48:04 GMT

۲۸ کشته در پی بارش شدید باران در هند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۵۸۸

مقام‌های هندی خبر دادند، بر اثر حوادث ناشی از بارش شدید باران در شمال این کشور حداقل ۲۸ تن کشته و ۲۲ نفر هم مفقود شده‌اند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، بنا بر گزارش رسانه‌ها و مقام‌های هند، بارش شدید باران در ایالت‌های شمالی «هیماچال پرادش»، «اوتارانچال» و «پنجاب» جان چندین نفر را گرفته است.

به گزارش پایگاه هندی «ایندین تودی»، در بارندگی‌های روز یکشنبه، دستکم ۲۸ نفر کشته، ۲۲ تن مفقود و ۱۲ نفر هم مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته «آمیت کاشیاپ» قائم مقام کمیسر «نیروی پاسخ به فاجعه ملی» هند، در نتیجه بارش شدید باران، مسیرهای زیادی بسته و به جاده‌های بسیاری آسیب وارد شده است.

به نوشته شبکه «ان‌دی‌تی‌وی»، تنها در ایالت اوتارانچال هند سه نفر جان باخته و ۲۲ نفر مفقود شدند و در ایالت پنجاب هم سه تن جانشان را از دست دادند.

از پایتخت هند هم خبر می‌رسد که به دنبال بارش باران و بالا آمدن سطح رودخانه «یامونا»، مقام‌ها وضعیت هشدار سیل در دهلی نو صادر کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هند بارش شدید باران کشته مفقود خسارت سیل نامه آملی به یزدی سالار آقاخان آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم نفتکش گریس ۱ حماسه پاوه ولی الله سیف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تصمیم با توجه به هشدار‌های قرمز هواشناسی و احتمال بارش شدید باران و وزش باد شدید گرفته شده است.

محمد قویدل افزود: بنابراین آموزش در مدارس همه مقاطع تحصیلی در سراسر استان هرمزگان، فردا سه شنبه به صورت غیرحضوری است و دانش آموزان به مدارس مراجعه نکنند.

بنابر پیش بینی هواشناسی بارش باران در مناطق مختلف استان از امشب آغاز می‌شود و تا اواخر روز چهارشنبه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • خسارت ۳ میلیارد ریالی به تأسیسات شهرستان دیر
  • تصاویری از بارش باران شدید در بندرعباس
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • در پی وقوع سیل حداقل ۱۲ نفر کشته و ۵ نفر مفقود شدند
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • رگبارپراکنده بهاری ورعد وبرق با احتمال بارش تگرگ درسیستان وبلوچستان
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • ۱۹ کشته بر اثر رانش زمین در اندونزی
  • ده کشته براثر حوادث ناشی از باران‌های شدید در افغانستان