Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان با بیان اینکه یکی از اهداف این سازمان ترغیب و تشویق گروه‌های هنری برای حضور در محلات و مساجد است از ساماندهی دو هزار و ۳۰۰ بسیجی هنرمند در هرمزگان خبر داد. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

محمد حکمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان 9 انجمن هنری از جمله انجمن شعر، فیلم، هنرهای دستی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی فعال است که در حوزه‌های مربوطه به خلق آثار و رویدادهای هنری فرهنگی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از فعال بودن  14 کانون بسیج هنرمندان در شهرستان‌های مختلف هرمزگان خبر و ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های بسیج هنرمندان از انسجام و هماهنگی خوبی برخوردار است که می‌تواند منشا خدمات و تاثیرات بالایی در جامعه باشد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان هرمزگان افزود: در حال حاضر قریب به دو هزار و 300 بسیجی هنرمند در استان وجود دارد که در انجمن بسیج هنرمندان سازمان‌دهی شده‌اند.

حکمیان بیان کرد: هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های خیابانی، شعر، عکاسی، داستان‌های کوتاه و دیوارنگاره با موضوع شهدای استان هستیم.

بسیج هنرمندان لرستان برای انجام ساخت و ساز در مناطق سیل‌زده استان آمادگی داردبسیج هنرمندان کرمان 7 مستند آسیب‌های اجتماعی در دست تولید داردهیئت‌های اندیشه‌ورزی در سازمان بسیج هنرمندان گیلان تشکیل می‌شود

این مسئول یادآور شد: این جشنواره در ماه‌های مهر، آبان، آذر اجرایی و سرانجام اختتامیه آن به طور متمرکز برگزار می‌شود.

حکمیان همچنین به برگزاری کنگره یک هزار و 500 شهید استان هرمزگان در دی‌ماه امسال اشاره و افزود: سازمان بسیج هنرمندان در این زمینه نیز برنامه‌های مختلفی دارد که در حال تدوین و بهینه‌سازی پروژه‌ها با هدف تاثیرگذاری هر چه بیشتر هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج هنرمندان تمرکز زیادی بر روی آموزش و مهارت‌افزایی هنرمندان عضو دارد، گفت: قصد داریم برای امسال و سال آینده گروه‌های هنری و هنرمندان برای اجرا و حضور در سطح محلات و مساجد ترغیب و تشویق کنیم چرا که معقتدیم هنر متعلق به مردم و تنها مختص سالن‌ها و تالارهای هنری نیست.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S6,1433/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جزو برنامه‌های کانون‌های مساجد است و در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، مصطفی آمون ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود که امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

وی افزود: حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است و تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ و ۳۰۰ نفره در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان داشت: دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشوری در سال گذشته برگزار شد که موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود و زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

آمون خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد و امسال نیز رویکرد کانون‌های مساجد افزایش سرودهای تولیدی است.

کد خبر 746973

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل