Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:15:11 GMT

رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست فومن معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۸۴۶

رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست فومن معرفی شد

محمدرضا روشنی به عنوان رییس جدید اداره محیط زیست شهرستان فومن معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره محیط زیست فومن با حضور مدیر کل محیط زیست گیلان و فرماندار فومن در محل دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

 

در این آیین «قربانعلی محمدپور» ضمن قدردانی از زحمات اسد الله سعدی در حوزه محیط زیست، از حسین زاده بابایی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فومن نیز قدردانی کرد و گفت: محمدرضا روشنی دارای سوابق و تجارب خوبی است و پیش از این رییس اداره محیط زیست شهرستان آستارا بوده است

 

مدیرکل محیط زیست گیلان با بیان اینکه روشنی تعامل خوبی با مدیران ارشد خود دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به شناخت وی نسبت به وضعیت استان و کشور گام های موثری در شهرستان برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در حوزه محیط زیست نیازمند تعامل هستیم

«محمود قاسم نژاد» نیز در این آیین،اظهارکرد: در حوزه محیط زیست نیازمند تعامل هستیم.

 

فرماندار فومن گفت: باتوجه به اینکه در این حوزه قوانین سفت و سخت نوشته شده است که باید هم چنین باشد، اما برای پاسخ گویی به مردم نیازمند تعامل هستیم.

 

در پایان این آیین از خدمات اسدالله سعدی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و همچنین حسین زاده بابایی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فومن قدردانی شد و حکم مسئولیت محمدرضا روشنی به عنوان رییس جدید اداره محیط زیست شهرستان فومن به وی اعطا شد.

 

گفتنی است، محمدرضا روشنی رییس حراست ادارات کل حفاظت محیط زیست اردبیل و گیلان و ریاست اداره محیط زیست آستارا را در کارنامه کاری خود دارد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر عید غدیر بیرجند روزنامه عید غدیر خم کانون های مساجد اردبیل خراسان جنوبي شبستان بیرجند حجت الاسلام محسنی اژه ای تکریم و معارفه فومن محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد