Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساندی تایمز در گزارشی می‎گوید که اطلاعات افشا شده حاکی از بروز نگرانی شدید در انگلیس درباره کمبود دارو، مواد غذایی و سوخت در صورت خروج بدون توافق این کشور از اتحادیه اروپا است. تاریخ انتشار: 10:43 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۷۱۰

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ در حالی که ۷۵ روز دیگر تا موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا زمان باقی مانده، یک گزارش دولتی که به رؤیت ساندی تایمز رسیده، تبعات فاجعه‌باری که این کشور در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا با آن‌ها مواجه خواهد شد را افشا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اسناد دولتی درز کرده به بیرون، پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که انگلیس در صورت خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا با کمبود مواد غذایی، دارو و سوخت مواجه خواهد شد.

این مطالب افشا شده از سوی کابینه انگلیس و با اسم رمز «عملیات چکش زرد» جمع‌آوری شده است.

در این اسناد همچنین پیش‌بینی شده که ارائه طرح «مرز سخت» با ایرلند شمالی می‌تواند در مرحله نخست به اعتراضات خیابانی و در گام دوم به بسته شدن جاده‌ها منتهی شود.

این پیش‌بینی‌ها در حالی صورت گرفته که «بوریس جانسون» متعهد به خارج کردن انگلیس از اتحادیه اروپا تا پایان ماه اکتبر شده و می‌گوید که در تاریخ مقرر حتی بدون توافق، انگلیس از اتحادیه اروپا خارج خواهد شد.

سخنگوی «بوریس جانسون» پیش از این نیز اعلام کرد که کشورش تحت هر شرایطی اتحادیه اروپا را در ۳۱ اکتبر (۹ آبان) ترک خواهد کرد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس تاکید کرد: "انگلیس در هر شرایطی در تاریخ ۳۱ اکتبر اتحادیه اروپا را ترک خواهد کرد. اما و اگری وجود ندارد. "

او افزود: سیاستمداران نمی‌توانند انتخاب کنند به چه آرایی احترام بگذارند. آن‌ها وعده دادند به نتیجه همه پرسی احترام بگذارند.

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به چالشی بزرگ برای این کشور تبدیل شده است. این موضوع که تاکنون سبب سقوط دولت «ترزا می» شد، مشکلات سیاسی و اقتصادی زیادی را برای انگلیس به وجود آورده است.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا برگزیت خروج از اتحادیه اروپا خروج بدون توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور