Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@09:43:46 GMT

راهکاری برای بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۶۹۲۲

به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه یادداشت رسول بهروش در روزنامه «دنیای اقتصاد» آمده است: «وجه «بامزه» ویدئوی همنشینی عادل و رفقا هم بیشتر به‌خاطر آوازخوانی هنرمند مسنی است که در قطعه شعر مشهور «نازنین‌مریم» اسم فردوسی‌پور را به جای مریم می‌نشاند و باعث ریسه رفتن عادل از خنده می‌شود؛ خنده‌هایی که جای همان‌ها هم ماه‌هاست در شبکه سه خالی مانده و پر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد این مطلب اما چیز دیگری است. انتقادها از تلویزیون وجود داشته و همچنان هم ادامه خواهد یافت؛ اگرچه قصه ما و سیما همان داستان «گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست» و بعید است اعتراض‌های مردمی در نهایت به جایی برسد. در عین حال اما به‌نظر می‌رسد انزوای خودخواسته عادل فردوسی‌پور و محدود شدنش در چنین ضیافت‌هایی هم دیگر کافی باشد. در حقیقت حق هواداران او و هنرش بیش از آن است که فقط گاه گاهی شاهد کلیپ‌های همنشینی عادل با رفقای نودی‌اش باشند و چلوکباب خوردن آنها را تماشا کنند. این نشست و برخاست‌ها اگر لطفی داشته و اگر قرار بوده پیامی برای کسی داشته باشد، کارش را کرده و کم‌کم دیگر به کلیشه‌ای تکراری و غیرجذاب تبدیل خواهد شد. شاید حالا وقتش شده باشد که عادل دستی روی زانو بگذارد و مثل بیست سال پیش که به‌عنوان یک جوان پرانرژی استارت برنامه نود را زد، طرحی نو در اندازد.»

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: «عادل از جنس رسانه است و محبوبیت لازم برای ریسک کردن را هم دارد. او باید مسیری تازه برای ارائه توانایی‌هایش پیدا کند؛ مسیری که می‌تواند بر بال فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گسترده و قدرتمند امروز سوار باشد. ژست قربانی مظلوم و بی‌گناه هم فقط مدت‌کوتاهی جواب می‌دهد، از آنجا به بعد آدم‌ها باید قدرت و مهارتشان را به رخ بکشند.»

بهروش در بخش پایانی این یادداشت نوشته است: «روزی کج‌سلیقگی مدیران صداوسیما باعث شد رضا عطاران به‌خاطر تولید سریال پرحاشیه «بزنگاه» از سازمان طرد شود. حالا کاری نداریم به اینکه بعد از کوچ اجباری آقا رضا همین سریال ده‌ها بار دیگر از تلویزیون بازپخش شد اما نکته اینجاست که عطاران بیرون از تلویزیون چنان توفانی به پا کرد که مدیران جام‌جم ناچار شدند برای بازگرداندنش به تکاپو بیفتند. گویا همین هفته پیش گفت‌وگوهایی در این مورد صورت گرفته و البته این بار خود عطاران قبول نکرده به تلویزیون برگردد. قطعا کار عادل برای اثبات خودش سخت‌تر است، اما وقتی میلیون‌ها نفر به استعداد و توانایی او ایمان دارند، دلیلی برای موفق نشدن وجود ندارد. دیگر چلوکباب خوردن و گل زیرطاقی زدن و روزه سکوت گرفتن بس است؛ وقت کار رسیده.»

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شعر تلویزیون رسانه فضای مجازی نود برنامه نود عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مصاحبه خبرساز مریم امیرجلالی؛ انتقاد از حمید لولایی تا افشاگری درباره اصغر فرهادی

مریم امیرجلالی جدیدترین مهمان تاکشوی اینترنتی «عیدی HD» با اجرای امیرحسین قیاسی بود که از پلتفرم‌های فیلیمو و فیلم نت منتشر می‌شود.

مریم امیرجلالی در بخشی از این برنامه گفت نویسنده‌ی سریال «خانه به دوش» اصغر فرهادی بوده است. او تأکید کرد: «چون قبلا گفته شده من این موضوع را بیان می‌کنم.»این درحالی است که در تیتراژ سریال «خانه به دوش» اسم رضا عطاران به عنوان نویسنده و کارگردان عنوان شده است.

مریم امیرجلالی همچنین در این مصاحبه به پرکاری مهران رجبی و پژمان جمشیدی کنایه زد.

خانم بازیگر در بخشی از این برنامه به شایعات گذشته درباره‌ی اینکه مجید یاسر و علی دایی داماد او هستند، پرداخت و طعنه‌ای نیز به فوتبالیست سابق زد.

مریم امیرجلالی همچنین در مصاحبه‌ی خود به شدت از حمید لولایی به دلیل شوخی‌ای که آقای بازیگر در یک برنامه با او کرده بود، انتقاد کرد.

این بازیگر مشهور چند جمله‌ای نیز به زبان فرانسوی صحبت کرد و همچنین اعلام کرد شهروندی کشور کانادا را دارد.

بیوگرافی مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی متولد سال ۱۳۲۶ در تهران و دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است.

او به عنوان حسابدار مشغول به کار بود تا آنکه آشنایی اش با مینا جعفرزاده، بازیگر پیشکسوت و همسرش، بهمن زرین پور، کارگردان قدیمی، زمینه ساز ورودش به دنیای هنر شد.

امیرجلالی فعالیت بازیگری خود را در سال ۱۳۷۳ با بازی در سریال تلویزیونی «زیر گنبد کبود» به کارگردانی بهمن زرین پور آغاز کرد.

شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز رضا عطاران در دهه‌ی ۸۰ است.

او گرچه تا پیش از آن در چند سریال نقش آفرینی کرده بود، اما در سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال «خانه به دوش» ساخته‌ی رضا عطاران بود که به بازیگری شناخته شده بدل شد. تکرار این همکاری در دو سریال بعدی عطاران یعنی «متهم گریخت» و «ترش و شیرین»، شهرت مریم امیرجلالی را بیش از پیش کرد.

او یک بار در مصاحبه‌ای گفت بعد از بازی در سریال «خانه به دوش» دیگر فقط نقش شخصیت‌های بی اعصاب به او پیشنهاد می‌شد به همین دلیل خیلی‌ها در فضای مجازی به او می‌گویند که جز جیغ زدن کار دیگری بلد نیست، در حالی که او نقش‌های ملودرامی هم داشته که دیده نشده است، از جمله در سریال تلویزیونی «زیر هشت» به کارگردانی سیروس مقدم.

امیرجلالی همچنین در مصاحبه‌ای گفت که حرفه‌ی اصلی اش موسیقی است. او به عنوان خواننده با گروه موسیقی «بیان» همکاری داشته و تاکنون چند کنسرت نیز با خوانندگی او برگزار شده است.

اطلاعات زیادی از زندگی شخصی مریم امیرجلالی در دست نیست. او ازدواج کرده و یک دختر دارد که در کانادا زندگی می‌کند.

در برخی سایت‌ها عنوان شده مجید یاسر، بازیگر تلویزیون، داماد مریم امیرجلالی است، اما امیرجلالی یک بار در صفحه‌ی اینستاگرام خود این شایعه را رد کرد.

 

منبع: روزیاتو

tags # بازیگران سینما و تلویزیون ایران ، صدا و سیما سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • حضور همزمان عادل، میثاقی و خیابانی پس از سال‌ها (+عکس)
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • چتربازی به سبک وسیاق رضا عطاران
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • خرید تضمینی راهکاری برای بهره‌برداری از فناوری بومی/صفی از شرکت‌های خوش‌نام برای دانش‌بنیان شدن
  • (ویدئو) مصاحبه خبرساز مریم امیرجلالی؛ انتقاد از حمید لولایی تا افشاگری درباره اصغر فرهادی