Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، در این حکم که به امضای شهرود امیر انتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان رسیده است، رضا حسن پور به عنوان معاون این حوزه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای رضا حسن پور پس کلاسی با سلام و تحیات احتراماً با عنایت صورتجلسه شماره 15318/982700 مورخ 13/ 05/ 1398 کمیته سرمایه انسانی منضم به نامه شماره 32700/983703 مورخ 19/ 5/ 98 مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان مرکزی، نظر به تعهد و تجارب ارزنده شما به سمت « معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی » اداره کل منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خطی مشی ها، و اولویت بندی امور سرمایه گذاری در امر گردشگری، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و ایجاد هماهنگی لازم با دستگاهها، بانکها و نهاد های ذیربط، بهبود توسعه کیفی و کمی و سرمایه گذاری تاسیسات گردشگری، اهم وظایف مورد انتظار می باشد.

توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان، با رعایت اصول قانون مداری و رعایت منشور اخلاقی سازمان از درگاه خداوند منان خواستارم.

خاطرنشان می‌شود رضا حسن‌پور پس کلاسی پیش از این سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی گیلان بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان سرمایه گذاری صنایع دستی و گردشگری معاون برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است