Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «بدر معین الکاظمی» از فرماندهان ائتلاف بدر عراق روز گذشته تأکید کرد که سفارت آمریکا باعث ایجاد رعب در افکار عمومی درباره اظهارات «یوسف الناصری» معاون دبیرکل نجباء علیه ارتش این کشور شد. 

وی تأکید کرد: «ارتش عراق به همراه حشد الشعبی و پلیس فدرال پس از عملیات آزادسازی در سال ۲۰۱۷ تجربه منحصر به فردی را در عملیات مشترک میدان کسب کردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الکاظمی افزود: «ما از طریق اتاق عملیات مشترک و نیز حضور میدانی مشاهده کردیم که وظایف چگونه تقسیم می‌شود و احترام مقابل وجود دارد و این امر تا زمان تحقق دستاورد بزرگ از طریق پیروزی‌ها ادامه داشته است».

وی در ادامه گفت: «جنگ نرمی علیه مردم عراق صورت گرفته تا تمام پیروزی‌های آنها را از بین برد و سفارت آمریکا افکار عمومی را درباره اظهارات ناصری وحشت‌زده کرده است». 

الکاظمی تأکید کرد که ارتش‌های الکترونیک مورد سوء استفاده عده بسیاری از داخل و خارج کشور برای جنگ نرم علیه مردم عراق قرار می‌گیرند».

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سفارت آمریکا ائتلاف بدر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم