Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشت برنامه محوری دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی همزمان با دهه امامت اعلام و در حال اجرایی شدن است. ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، هشت برنامه محوری دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی همزمان با دهه امامت اعلام و در حال اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با دهه امامت، خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی، چندین برنامه فرهنگی، خدماتی را در حال اجرا دارند که هشت برنامه محوری در میان آنها به چشم می‌خورد.

«سفره سخاوت» عنوان برنامه‌ای است که براساس آن قرار است اطعام 8000 نفر از مردم در 8 مسجد حاشیه شهر مشهد (هر مسجد 1000 نفر) را در قالب جیره خشک صورت بگیرد.

توزیع گوشت قربانی دیگر برنامه محوری است؛ توزیع گوشت 200 تا 400 رأس گوسفند قربانی میان خانواده‌های محروم مشهدی در این میان قرار است صورت بگیرد.

نذورات نقدی آستان قدس رضوی 30 درصد افزایش یافتتولیت آستان قدس رضوی با مراجع عظام تقلید و علما در مشهد دیدار کردسرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد

«ایستگاه صلواتی» نیز در این ایام برپا است و براساس آن قرار است تولید و توزیع 50000 قطعه شیرینی خانگی و توزیع در ایستگاه‌های صلواتی شهرستان‌های استان به همت کانون مرکزی خادمیاری شهرستان نیشابور، کاشمر، گناباد، فیروزه و بجستان صورت بگیرد.

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی هم در دستور کار است؛ اولویت پرداخت وام به زوجین سید یا یکی از زوج یا زوجه سیده است.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی خرید جهیزیه در مشهد به 110زوج جوان؛اعطای تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی خرید جهیزیه به 11 نفر در هر شهرستان، اعطای تسهیلات قرض الحسنه 5 میلیون تومانی در مجموع 407 نوبت از دیگر برنامه‌ها است.

«روز باشکوه» عنوان برنامه‌ دیگری است که براساس آن قرار است از 600 پسر سیِّد مشهدی همزمان با عید سعید غدیر تجلیل شود.

«لبیک یا رسول الله» برنامه محوری ششم است؛ امدادرسانی و توزیع اقلام میان 1100 خانوار سادات محروم مشهدی در این قالب قرار است انجام شود.

اردوی جهادی سلامت هم تدارک دیده شده است؛ خادمیاران کانون موضوعی سلامت با ارائه خدمات ویزیت عمومی و تخصصی، مامایی، زنان، غربالگری قند و فشارخون، قد، وزن، آموزش پرستاری، مراقبت در منزل توزیع داروی رایگان، دندانپزشکی، چشم پزشکی و ختنه در این ایام فعال خواهند بود.

حمایت و پشتیبانی از تشکل مردم نهاد شهر مشهد که مجری برگزاری جشن‌های مردمی و خیابانی دهه ولایت و ایستگاه‌های صلواتی در ایام دهه ولایت هستند.

انتهای پیام/ح

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت