Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوجوانان ایران شکست سختی را متحمل شدند.

طرفداری- تیم والیبال نوجوانان ایران در دیداری دوستانه با نتیجه 3-0 مقابل ایتالیا شکست خورد.

 

به گزارش تسنیم، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در کشور تونس، شب گذشته به مصاف تیم نوجوانان ایتالیا رفت و با نتیجه 3-0 مغلوب شد. تیم ایران در گروه B مسابقات زیر 19 سال قهرمانی جهان،‌ با بلغارستان، جمهوری چک، کلمبیا و ایتالیا همگروه است و روز پنجشنبه در اولین دیدار خود، به مصاف تیم بلغارستان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد

به گزارش "ورزش سه'، در دومین بازی از سری دیدارهای رده‌بندی سوپرلیگای والیبال ایتالیا، تیم آلیانز میلانو در خانه خود توانست با نتیجه سه بر دو از سد ترنتینو بگذرد تا در جدالهای دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

در این دیدار ماراتن گونه شاگردان روبرتو پیاتزا در تیم میلانو ست های اول، سوم و‌پنجم را بردند و شاگردان فابیو سولی در تیم ترنتینو ست های دوم و چهارم را از آن خود کردند تا همه چیز به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم که بسیار زیبا دنبال می شد، این تیم میلانو بود که با نتیجه 22 بر 20 پیروز و برنده این جدال شد.

حالا دو تیم در نتیجه یک بر یک مساوی شده‌اند و برای عنوان ارزشمند سوم دو پیروزی دیگر لازم دارند. تیمی که در نهایت عنوان سومی را به دست بیاورد راهی لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • گزینه جنجالی والیبال ایران معادلات را به هم زد
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است
  • استقلالی‌ها دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • قرارداد «فه‌فه» تا ۲۰۲۶ تمدید شد