Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با افتتاح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب تا سال ۱۴۱۵ هیچ گونه مشکلی در زمینه واگذاری انشعاب و تصفیه  فاضلاب نخواهیم داشت اظهارداشت: این طرح هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی درد و تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو است عنوان کرد: هم اکنون تمام مشترکان تحت پوشش این شرکت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده ادامه داد: تمام شهروندانی که درخواست انشعاب دارند واگذار خواهد شد مگر اینکه خارج از دستورالعمل و قوانین باشد که شرکت قادر به تامین فشار آب در آن محدوده نباشد از نظر قانونی نمی توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن به مشترکین ارائه خدمات کنیم که در این مورد اقداماتی از جمله مکانیزه کردن مشترکین، ثبت خدمت از طریق پرتال یا اپلیکیشن همرا آبفا و ... انجام داده است.

ولیزاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه مخازن آب را طبق دستورالعمل ها بطور مستمر هرساله شستشو داده میشود که این کار با نظارت و حضور نماینده شبکه بهداشت و آزمایشگاه آب انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: بعد از شستشوی مخازن آب موجود در مخازن توسط آزمایشگاه کنترل و پس از تایید نماینده مرکز بهداشت وارد شبکه برای مصرف شهروندان می شود.

کد خبر 4696426

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تصفیه خانه فاضلاب روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه دراین رابطه اظهار داشت: ۱۲ نفر از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی به همراه اساتید دانشگاه از تصفیه خانه آب ارومیه بازدید کردند.   وی با اشاره به اینکه دانشجویان از قسمت‌های مختلف تصفیه خانه و روند تصفیه آب آشنا شدند، افزود: کارشناسان امور آب و فاضلاب در این بازدید توضیحات لازم در خصوص نوع تصفیه، کیفیت و مراحل و روند تصفیه آب را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • تولید سالانه ۵۰ میلیون مترمکعب پساب از تصفیه‌خانه‌های استان مرکزی