Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تارنمای نشریه آمریکایی  پولیتیکو، ترامپ روز یکشنبه با انتقاد از فاکس نیوز گفت: اتفاقی برای فاکس نیوز رخ داده است. من اکنون به شما این را می گویم و از این موضوع خوشحال نیستم.

ترامپ که نتایج این نظرسنجی چندان به مذاق او خوش نیامده است ؛ به طعنه گفت : این شبکه تغییر کرده است.

وی در جمع خبرنگاران در ایالت نیوجرسی آمریکا با بیان این مطلب که «باور ندارد» که چنین نظرسنجی  منتشر شود  ، افزود: فاکس (نیوز) تغییر کرده و بدترین نظرسنجی ها درباره من را همیشه منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ همچنین از این که دموکرات ها، این شبکه خبری را از میزبانی یا تهیه برنامه های تلوزیونی درباره مناظره های انتخاباتی سال 2020 این حزب منع کرده اند، شکایت کرد و درباره ارتباط نظرسنجی ها با ریاست این شبکه آمریکایی گفت: من فکر می کنم که فاکس (نیوز) مرتکب اشتباهی بزرگ شده است.

انتقاد ترامپ بخشی از حملات گسترده تر او به یکی از اهداف محبوبش یعنی رسانه های خبری است. با این حال انتقادهای ترامپ از فاکس نیوز در ماه های اخیر به دلیل آنچه که ترامپ پوشش نامناسب اخبار و رویدادها قلمداد می کند، افزایش یافته است.

ترامپ همچنین با این شبکه خبری به دلیل زمان  اختصاص داده به میزگردهایی با نامزدهای دموکرات انتخابات در اوایل سال جاری میلادی دچار اختلاف شده است.

ترامپ همچنین از «خوان ویلیامز» تحلیلگر سیاسی فاکس نیوز انتقاد کرد و گفت او هیچ وقت نکته مثبتی را مطرح نکرده است.

او  پیشتر در توئیتی ویلیامز را فردی «احساساتی»،«کریه» و «متقلب» توصیف کرد.

نتایج نظرسنجی جدید فاکس نیوز نشان داد که محبوبیت ترامپ از 46 درصد در ژوئیه گذشته به 43 درصد کاهش یافته است.

 این نظرسنجی همچنین  حکایت از آن داشت، میزان مخالفت و عدم تایید عملکرد ترامپ با ۵ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۵۶ درصد رسیده و به حدنصاب مخالفت ۵۷ درصدی در اکتبر ۲۰۱۷ (مهر ماه ۱۳۹۶) نزدیک شده است.

این نظرسنجی در شرایط سیاسی حساسی در آمریکا در پی دو حادثه تیراندازی اوایل ماه جاری در این کشور انجام شده که به نظر می رسد یکی از آنها با انگیزه نژادپرستی انجام شده و انتقادهایی را متوجه ترامپ کرده است.

این درحالی است که تنها ۳۷ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی فاکس نیوز نحوه پاسخ ترامپ به این حوادث را تایید کرده اند و ۴۶ درصد نیز ابراز عقیده کرده اند که دولت وی امنیت آمریکا را با حوادث تیراندازی تضعیف کرده است. ۵۹ درصد از نمونه آماری از نحوه اداره امور کشور توسط ترامپ ابراز ناخشنودی کرده و همین تعداد نیز گفته اند که "رئیس جمهوری آمریکا در حال از هم پاشیدن کشور است. 

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴

تین نیوز

خبرگزاری دولتی شین هوآ چین از افزایش چشمگیر بار ریلی مبادلاتی میان این کشور و اروپا طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس آمار اعلامی از سوی راه آهن چین، طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴، در مجموع تعداد ۴۵۴۱ قطار باری از چین به سمت اروپا و بالعکس سیر نموده اند که نشانگر رشد ۹ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل است.

همچنین تعداد ۴۹۳ هزار کانتینر ۲۰ فوتی از طریق شبکه ریلی بین چین و اروپا مبادله شده که با این حساب، راه آهن چین در بخش کانتینری شاهد رشد ۱۰ درصدی حمل بوده است.

به گفته راه آهن چین، بیش از ۸۷ هزار سفر ریلی در بخش قطارهای باری میان دو طرف انجام شده است. قطار چین – اروپا در مجموع از ۲۲۲ شهر و ۲۵ کشور اروپایی عبور کرده که نشانگر توسعه شبکه ریلی BRI است.

در پی متشنج شدن اوضاع امنیتی در دریای سرخ طی ماه های گذشته، مسیر کریدور میانی از رشد چشمگیری برخودار شده و به گفته کارشناسان، این مسیر طی ماه های آتی به یکی از مطمئن ترین مسیرهای جایگزین مبادلات تجاری میان چین و اروپا بدل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • دو سوم صهیونیست‌ها ادعای پیروزی قریب الوقوع نتانیاهو در غزه را باور ندارند
  • افزایش چشمگیر مبادلات تجاری ریلی میان چین و اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس
  • یواس‌ای تودی: محبوبیت بایدن در میان رای‌دهندگان جوان در حال کاهش است