Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازارومیه ، محمدمهدی شهریاری در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران کمیته‌های ستاد برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال که در سالن همکف استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد اظهار کرد: برگزاری مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ ارومیه در این سطح، افتخاری برای آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه بود چون معمولا ده‌ها میلیارد تومان برای معرفی یک شهر هزینه می‌شود اما با برگزاری این مسابقات، با کمترین هزینه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از اینکه ارومیه در مسابقات والیبال، مرکز رویداد جهانی شد تصریح کرد: همچنین ارومیه به عنوان پایتخت والیبال جهان مطرح شد و حتی رئیس فدراسیون جهانی که فیلم استقبال پرشور مردم ارومیه از مسابقات را در پارک‌ها و سینماها و ورزشگاه دیده بود، برایش این استقبال بسیار عجیب به نظر رسید.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: خوشبختانه با وجود حاشیه‌سازی‌های فراوانی که در این مسابقات انجام شد اما هیچ اتفاق ناخوشایندی رخ نداد و با شکوه و عظمت هر چه تمامتر برگزار شد.

وی به استقبال مردم از این مسابقات اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، چهار هزار و ۵۵۰ نفر بود اما ۲۵۰ هزار نفر متقاضی ورود به سالن مسابقات بودند.

شهریاری اظهار کرد: در این مسابقات، سه هزار بلیط به صورت مستقیم از طریق سایت به فروش رسید و با وجود مشکلاتی که از طریق فروش بلیط‌فروشی اینترنتی به وجود آمد، اما از شهرهای مختلف کشور، برای تماشای مسابقات والیبال در ارومیه حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه اهداف برگزاری مسابقات والیبال جام ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه محقق شد تصریح کرد:براساس آمار اداره کل ورزش و جوانان، هم‌اکنون ۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های ارومیه و ۸۰ درصد اقامتگاه‌های استان اشغال هستند بنابراین این مسابقات در معرفی ارومیه و جذب گردشگر تاثیر فراوانی داشت.

 انتهای پیام/ع

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار در این همایش با اشاره به اهمیت   گندم و نان ارزش و جایگاه خاص اش در بین خانواده ها گفت:  طبق برنامه مدیریت گندم ، آرد و نان سال گذشته تولید ما به یک میلیون تن رسید که به رتبه ۵ کشوری رسیدیم .

 کرمی افزود: در بحث فراوانی نانوا ها به نسبت جمعیت باید تلاش کنیم مجوز درست صادر بشود و در حق کسی اجحاف نشود .

وی همچنین  گفت: در حوزه تولید و رتبه بندی و توزیع نان هم با مدیریت درستی که انجام شد خوشبختانه مشکلی در حال حاضر در زمینه نان و آرد  نداریم و امسال در زمینه خرید گندم بهتر از گذشته عمل خواهد شد .

معاون استاندار تصریح کرد : در سال جدید مثل سال گذشته با جذب سرمایه‌  برای واحد های تولیدی و احیا و کاهش نرخ بیکاری و بازگشت به چرخه تولید و حمایت های لازم دولت شاهد رونق اقتصادی در واحد های تولیدی و صنعتی هستیم .

وی همچنین با اشاره به تهدیدات و بحران کم آبی بر مدیریت و مصرف درست آب بخصوص در بخش کشاورزی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد