Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات با اشاره به این که آرامش جامعه حتی موجب ارتقاء فرهنگ دینی می شود، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم که مایه آرامش دل ها باشیم و در بررسی و رسیدگی به تایید صلاحیت ها باید سخنان افراد را شنید و استناد تنها به گزارشات منابع راهگشا نیست و در معرض تردید است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی امروز شنبه در گردهمایی مدیران حراست دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی، با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام هادی (ع) و بیان آموزه ها و احادیثی از آن حضرت به مساله فعالیت حراست ها اشاره کرد و افزود: این مسئولیت با ظرافت در معرض عوارضی است که انسان را دچار فراز و نشیب های سختی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علوی در بخش دیگری از سخنانش به مساله تایید صلاحیت ها اشاره کرد و افزود: در بررسی و رسیدگی به تایید صلاحیت ها باید سخنان افراد را شنید و استناد تنها به گزارشات منابع راهگشا نیست و در معرض تردید است.
وی اظهار داشت: امیال سیاسی و جناحی نباید در تصمیم گیری ها تأثیرگذار باشد و استقلال اقدامات اطلاعاتی به منزله نفی اصولگرایان یا اصلاح طلبان نیست بلکه باید در کنار احترام به همه جریانات سیاسی در اقدامات حرفه ای ذره ای این جناح بندی ها را دخالت نمی دهیم و به نفع یا علیه کسی اقدام نمی کنیم.
وزیر اطلاعات با اشاره به این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تودهنی زدن به ترامپ و هیأت حاکمه آمریکا می شود، گفت: باید از دو قطبی شدن فضای دانشگاه ها در دوران انتخابات و موج سواری دشمنان جلوگیری کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزیر اطلاعات محمود علوی صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب ۱۰ نفر از روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی کشور خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمد رضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیته 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بر اساس رأی اعضای کمیته، دکتر ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، دکتر رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، دکتر محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، دکتر رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، دکتر آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، دکتر حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، دکتر منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دکتر یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد، دکتر حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و دکتر محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان