Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:47:59 GMT

نگرانی مقام ترکمن عراق از سرنوشت قربانیان داعش

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۳۷۶

نگرانی مقام ترکمن عراق از سرنوشت قربانیان داعش

رئیس جبهه ترکمن عراق (ITF) روز شنبه از بغداد خواست تا از قربانیان گروه تروریستی داعش حمایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، رئیس جبهه ترکمن عراق (ITF) روز شنبه از بغداد خواست تا از قربانیان گروه تروریستی داعش حمایت کند.

 

ارشاد صالحی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی گفت: بسیاری از زنان ایزدی و ساکن شمال عراق تحت شکنجه های روحی و جنسی داعش قرار گرفتند و نیازمند کمک های مادی و معنوی دولت عراق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: هنوز بسیاری از مردم کرد شمال عراق در اردوگاه های موقت زندگی می کنند و نتوانستند به خانه و کاشانه خود بازگردند.

 

صالحی افزود: دولت عراق هنوز برنامه ای برای مشارکت زنان قربانی داعش در جامعه این کشور ارائه نکرده است. هنوز سرنوشت بسیاری از زنان و کودکان ترکمن در هالی از ابهام قرار دارد.

 

صالحی ابراز تاسف کرد که رسانه های بین المللی توجهی به قربانیان داعش در عراق نمی کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر غدیر عید غدیر خم روزنامه اردبیل گلپایگان کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه ولایت و امامت خبرگزاری شبستان بیرجند ترکمن دولت عراق داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب به نقل از منابع خبری سوری، این افراد به دنبال کمین تروریست‌ها در مسیر عبور اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.   این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.   هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.   این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.   آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.   داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!