Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یک شنبه همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیر، چهار پروژه خدماتی، عمرانی و ورزشی توسط شهرداری منطقه۹ در شهرک خاوران تبریز افتتاح شد.

فاز یک باند کندروی بلوار خاوران رمپ ورودی، پارک محله ای یاس، زمین فوتبال خاوران و پارک محله ای سردار شهید حسن باقری افشردی امروز با اعتباری به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تبریز در این مراسم افتتاح گفت: ۱۵ پارک محله ای طی سال گذشته احداث شد و امسال نیز احداث ۲۵ پارک محله ای در دستور کار قرار دارد که ۲ پارک امروز در منطقه ۹ افتتاح شد.

ایرج شهین باهر اظهار داشت:‌ با تلاش شهرداری منطقه ۹ تبریز که یکی از مناطق پیشتاز است شاهد احداث پروژه های مهم شهری در شهرک خاوران هستیم.

وی با بیان اینکه شهرک خاوران ظرفیت های بالایی دارد، افزود: این شهرک می تواند بهترین شهرک جدید التاسیس تبریز باشد.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به ایجاد پروژه های زیرساختی در شهر داریم، گفت: شهرداری تبریز به دنبال ایجاد پروژه های ویترینی نیست. متاسفانه در سال های گذشته در شهرک های جدید التاسیس تبریز زیرساخت های لازم ایجاد نشده بود و هم اکنون شاهد مشکلاتی در این مناطق هستیم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز در این دوره تلاش می کند زیرساخت های شهری را در شهرک جدید خاوران به طور کامل ایجاد کند.

کد خبر 4696456

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز ایرج شهین باهر روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی خرم آباد بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در معابر اصلی و محلات شهر با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سامان احمدزاده ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس افکارسنجی صورت گرفته، سال گذشته شهروندان تبریزی رضایتمندی بیشتری از عملکرد شهرداری تبریز در حوزه آسفالت و به نسبت سال‌های گذشته داشته و در همان نظرسنجی یکی ازمطالبه‌های اصلی شهروندان در سال ۱۴۰۳ آسفالت عنوان شده بود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای تحقق مطالبات مردمی افزود: مدیریت شهری تبریز نیز در سال جاری و در راستای احترام به مطالبات شهروندان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت هزینه می‌کند که ۶۰۰ میلیارد تومان در قالب آسفالت اساسی معابر اصلی و ۶۰۰ میلیارد تومان لکه‌گیری اساسی در قالب خدمات محله‌ای هزینه می‌شود.

احمدزاده با اشاره به توزیع ۳۲۲ هزار تن آسفالت در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر و محلات تبریز هزینه شده است که امسال با توجه به نیازسنجی صورت گرفته رشد قابل توجهی دارد.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در راستای ارتقای کیفیت و طول عمر آسفالت معابر، نظارت مستمری در مراحل مختلف تولید، انتقال و توزیع آسفالت دارد.

احمدزاده با اشاره به اولویت‌بندی توزیع آسفالت در معابر و محلات شهر تأکید کرد: معابر اصلی شهر و محلاتی که نیاز به آسفالت‌ریزی و یا لکه‌گیری دارند، توسط مناطق دهگانه و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز احصا شده و بر اساس اولویت و نیاز مناطق آسفالت‌ریزی می‌شوند.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، در فروردین ماه سل جاری و علی‌رغم شرایط جوی نامساعد، ۱۴ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در سطح شهر انجام شده است که پیش‌بینی می‌شود از اردیبهشت ماه و تا پایان سال، ماهانه جهش داشته باشد.

کد خبر 747901

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبره‌الشعرای تبریز
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی