Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:42:51 GMT

کلنگ‌زنی شهرک صنعتی جدید در نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۵۰۰

کلنگ‌زنی شهرک صنعتی جدید در نیشابور

هاجر چنارانی گفت: به زودی کلنگ شهرک صنعتی نیشابور 2 به مساحت 300 هکتار در منطقه زبرخان به زمین می‌خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفت و گو با صبح توس با اشاره به نیازهای شهرستان نیشابور به توسعه صنایع اظهار کرد: نیشابور به عنوان قطب دوم صنعت استان خراسان کماکان نیازمند توسعه در این بخش است بنابراین تلاش کردیم تا مشکلات صنعت با تدابیر جدید حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: بنابر این نیاز لازم است خبر خوشی را به مردم نیشابور مخصوصاً بخش زبرخان بدهم، به‌زودی کلنگ شهرک صنعتی نیشابور دو با در زمینی به مساحت 300 هکتار به زمین زده خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این زمین در جنوب بخش زبرخان قرار دارد و پیگیری‌های ادامه روند این شهرک صنعتی نیز به‌صورت ویژه هستیم.

چنارانی خاطر نشان کرد: یک سری مجوزهای اولیه برای این شهرک صنعتی کسب شده است ولی در حال رایزنی هستیم تا طی چند ماه آینده‌ای این شهرک صنعتی فعالیت خود را شروع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی خیام در بخش زبرخان تکمیل و اشباع شده است و بسیاری از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری مشکل داشتند که با افتتاح این شهرک در منطقه اسحاق آباد این موانع حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی