Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@08:23:50 GMT

امین حیایی مقابل لیلا حاتمی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۵۱۵

امین حیایی مقابل لیلا حاتمی قرار گرفت

به گزارش وانانیوز، 

 امین حیایی که پیش از این در «شعله‌ور» حمید نعمت‌الله هم نقش متفاوتی ایفا کرده بود حالا قرار است در فیلم تازه این کارگردان که در مراحل پیش‌تولید قرار دارد هم ایفای نقش کند.

او از این گفته که نقشش در این فیلم نسبت به آثار قبلی‌اش متفاوت است و  قرار است یک نقش اور اکت (فرابازیگری) و کاراکتری بیرون‌گرا را بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امین حیایی همچنین برای حضور در سریال آقازاده نوشته حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود قرارداد بسته است.

حیایی این روزها با حضور در «عصر جدید» به عنوان داور برگ دیگری به کارنامه‌اش افزوده است.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد

سریال کوتاه ۶ قسمتی «اعتبار» محصول ۱۴۰۱ به تهیه کنندگی و کارگردانی هادی رحیمی در شب‌های قدر روی آنتن می‌رود. 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: امین تاجیک مرد میانسال و معتمد محل است که کارخانه فرش دارد و در خیریه‌ای که مخصوص آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد است فعالیت می‌کند.

تمام پول‌هایی که برای خیریه جمع می‌شود به حساب امین تاجیک واریز می‌شود و در روزی که باید زندانیان را آزاد کند حساب هایش بلوکه می‌شود و خودش هم به اتهام فساد مالی به زندان می‌افتد.

امین در زندان با جوانی به نام سعید آشنا می‌شود که قبلا پدرش بار‌ها برای آزادی او اقدام کرده، اما هر دفعه امین به جای او یکی دیگر را در لیست اضافه می‌کرد و...

مجموعه نمایشی «اعتبار» را شب‌های قدر از شبکه تهران سیما بیننده باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل نژاد
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • (عکس) تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» فروریخت
  • تاج عمارت «امین‌لشکر» ریخت
  • (عکس) کشف یک آب انبار عهد قاجاریه در تربت حیدریه
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی