Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر و پسر نوجوانی که برای جلب رضایت خانواده خود برای ازدواج قرص برنج خورده بودند، زمانی که با شکایت مادر دختر در دادگاه حاضر شدند، جزئیات عشقشان را توضیح دادند.

به گزارش شرق، مادر دختری ۱۳‌ساله چندی پیش به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: دخترش از سوی نوجوانی ۱۵‌ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. مادر این دختر گفت: پسر نوجوانی به نام آرمین دخترم را گول زده و او را در یک مسافرخانه مورد آزار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی دختر نوجوان به نام کتایون معاینه پزشکی شد، تأیید شد مورد آزار قرار گرفته است. کتایون در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: من و آرمین در خیابان باهم آشنا شدیم؛ زمانی که ما از مدرسه برمی‌گشتیم، در یک مسیر قرار می‌گرفتیم و این‌گونه آشنا شدیم. یک روز آرمین شماره تماسش را به من داد و از من خواست حتما به او زنگ بزنم. من هم از سر کنجکاوی به او تلفن زدم و این‌طور بود که رابطه ما آغاز شد. آرمین و من در تلگرام باهم صحبت می‌کردیم و قرار می‌گذاشتیم. او خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد و همین باعث شده بود من به او احساس عشق پیدا کنم؛ اما می‌دانستیم با توجه به اینکه سن ما خیلی کم است، خانواده‌هایمان با ازدواج ما مخالفت می‌کنند. به همین دلیل یک روز آرمین به من گفت: با هم به یک مسافرخانه برویم و صحبت کنیم. من هم قبول کردم. او من را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد هم وادارم کرد قرص برنج بخورم. من فقط فرصت کردم به مادرم زنگ بزنم و بگویم قرص برنج خورده‌ام.

کتایون در ادامه گفت: مادرم از رابطه ما باخبر شده و از اینکه با آرمین رابطه داشتم، خیلی ناراحت بود و چند بار هم با من تندی کرد و گفت: هرطور شده باید رابطه‌ات را با آرمین قطع کنی. بعد از اینکه مادرم متوجه این موضوع شد، تصمیم گرفتم رابطه‌ام را پنهانی ادامه بدهم.

با توجه به گفته‌های کتایون و شکایت مادرش، آرمین بازداشت شد.

او گفته‌های مادر و دختر را رد کرد و گفت: نه آدم‌ربایی کرده و نه دختر جوان را به‌زور مورد آزار و اذیت قرار داده است. با توجه به اینکه مدیر مسافرخانه هم به آرمین اتاق اجاره داده بود، از او نیز بازجویی شد و با تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد. در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده، یک بار دیگر دختر نوجوان در جایگاه قرار گرفت.

او گفت: آرمین خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد. به همین دلیل به او علاقه‌مند شدم و وقتی به مسافرخانه دعوتم کرد، قبول کردم؛ اما فکر نمی‌کردم قصدش آزار و اذیت من باشد. بعد از اینکه با من رابطه برقرار کرد، گفت: می‌خواهد با من ازدواج کند. گفتم می‌دانم خانواده‌ام قبول نمی‌کنند. آرمین خودش هم می‌گفت: خانواده‌اش قبول نمی‌کنند. به همین دلیل دو قرص برنج آورد و گفت: بیا این قرص‌ها را بخوریم و به خانواده‌هایمان بگوییم قصد خودکشی داریم. من ترسیده بودم، به مادرم زنگ زدم و گفتم ما قرص برنج خورده‌ایم. بلافاصله مادرم رسید و ما را نجات داد.

وقتی نوبت به آرمین رسید، اتهام تجاوز به عنف را رد کرد و گفت: من عاشق کتایون بودم و هنوز هم عاشق او هستم؛ اما می‌دانستم مادرش خیلی مخالف رابطه ماست؛ چون کتایون به من گفته بود مادرش متوجه رابطه ما شده و از کتایون خواسته این رابطه را تمام کند و برخورد بدی با او کرده است. به همین دلیل می‌دانستم آن‌ها هرگز اجازه ازدواج ما را نمی‌دهند. من به زور به کتایون تجاوز نکردم و او نیز به این رابطه راضی بود. بعد هم برای اینکه خانواده‌هایمان را وادار کنیم به ازدواج رضایت بدهند، قرص برنج خوردیم. من اصلا قصدم این نبود که هر دو بمیریم؛ چون عاشق کتایون بودم.

در ادامه قضات از مدیر مسافرخانه خواستند توضیح دهد چرا به دو نوجوان اتاق اجاره داده است. این متهم گفت: من فکر می‌کردم آن‌ها متأهل هستند و اصلا فکر نمی‌کردم دو نوجوان جسارت ارتکاب چنین کاری را داشته باشند. آن‌ها گفتند برای یک روز اتاق می‌خواهند و من هم قبول کردم اتاق را اجاره بدهم. اصلا نمی‌دانستم آن‌ها چرا می‌خواهند اتاق اجاره کنند.

ضمن اینکه وقتی متوجه شدم مسموم شده‌اند، به آن‌ها کمک کردم و اورژانس را خبر کردم. من هر کاری که فکر می‌کردم برای کمک به این دو نوجوان لازم است، انجام دادم. اگر می‌دانستم آن‌ها زوج نیستند، حتما خودم موضوع را به پلیس یا خانواده‌شان اطلاع می‌دادم. قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران بعد از گفته‌های متهمان و اخذ آخرین دفاع، برای صدور رأی وارد شور شدند.

بیشتر بخوانید

برای وفاداری به همسرم، گوش‌های این زن را بریدم و در الکل گذاشتم! ۱۹ سالم بود و ۴ بچه داشتم که شوهرم با یک زن مطلقه ازدواج کرد! قتل هولناک یک زن در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی با ضربات سنگ! (تصاویر) قبیله‌ای عجیب که زنان چند شوهر دارند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار  علی‌ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دختر ۱۱ ساله‌اش پس از اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است. موضوعی که سبب نگرانی این مادر و درخواست کمکش از پلیس شده شده بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان خیلی زود راهی مدرسه شده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که دو نفر از  اراذل و اوباش با خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه برای دختر ۱۱ ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به ربودن وی کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها قصد دارند تا دختر ۱۱ ساله را به اسلامشهر ببرند.در همین راستا نیز هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه دو فرد شرور از تحت تعقیب قرار گرفتن خودشان از سوی ماموران پلیس مطلع شدند، گفت: این افراد که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آنها را زیرنظر دارد دختر بچه را در خیابان رها کرد و از صحنه جرم متواری شدند. 

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی دختر ۱۱ ساله به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد، گفت: متهمان هم مورد شناسایی قرار گرفته و تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا