Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: محمد عبدلی و تکین سلیمانی و معراج مختاری فر سه بازیکن مهابادی بعنوان نفرات انتخاب شده در فستیوال‌های برگزار شده استانی به تیم منتخب فوتبال آذربایجان غربی راه یافته و در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شهرستان مهاباد یازدهم مرداد ماه میزبان فستیوال مدارس فوتبال جنوب استان آذربایجان غربی در گروه دوم بود که از متولدین ۸۶/۱۰/۱۱ الی ۸۷/۱۰/۱۰ در این فستیوال تست استعداد یابی صورت گرفت.

انتهای پیام/ج

حضور دو بازیکن مهابادی در مسابقات فوتبال کشوری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.   بنابر روایت ایسنا، به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.   رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.   پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی