Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@16:12:49 GMT

جزئیات فوت اعضای خانواده 5نفره در لاوان

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۶۳۳

سرهنگ"عبدالمجید کرمی" در مصاحبه با فارس در بندرعباس گفت: در پی اعلام و اطلاعات مردمی مبنی بر مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: برابر بررسی های انجام شده مشخص شد اعضای یک خانواده که به عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته اند در منزل ویلایی و مسکونی به طرز مشکوکی فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده ، اظهار داشت: طبق بررسی اولیه پزشک قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد از فوت اعضای این خانواده  ۵نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده قریب به بیست روز گذشته و بر اثر گرمای زیاد متاسفانه اجساد دچار فساد شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکرن ناشی از سهل انگاری خود خانواده بوده است، خاطرنشان کرد: بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده در حال بررسی است و پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی مراتب به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی بیان کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجد سلیمان منجر به قتل یک خانم و تشدید اختلاف بین اعضای خانواده شد.

وی ادامه داد: درخواست مکرر بستگان این خانواده از رییس دادگستری دزفول برای ورود به موضوع موجب شد تا این پرونده در دستور کار شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان قرار گیرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد اعضای شعبه حل اختلاف دزفول با اعضای این خانواده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های جهادی و خداپسندانه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچگونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

وی ادامه داد: بین اعضای این خانواده برادری، صمیمیت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با صلح و سازش مختومه شد.

شورای حل اختلاف خوزستان با ایجاد مراکز صلح یار در استان تلاش دارد تا با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی در کاهش جمعیت زندانیان، توسعه آرامش و امنیت در استان گام بردارد.

بر اساس اعلام رییس کل دادگستری خوزستان، ۲۳۵ پرونده قصاص نفس در این استان سال گذشته به صلح و سازش ختم شد که این رقم نسبت به سال ۱۴۰۱ با ۹۰ فقره پرونده، ۱۶۱ درصد پیشرفت داشته است.

دیگر خبرها

  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»