Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:51:47 GMT

حواشی پر رنگ جلسه شماره ۱۰۰ شورای شهر شیراز

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۷۶۶۱

حواشی پر رنگ جلسه شماره ۱۰۰ شورای شهر شیراز

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای این جلسه احمدرضا دستغیب این جلسه را غیر علنی عنوان و جلسه را به حالت قهر ترک کرد،  اما حضور تمامی اعضا و نماینده های فرماندار و استاندار و قرائت مفاد قانونی نشان از این بود که این جلسه حتی با وجود بیان رئیس قبلی شورای شهر وجاهت قانونی داشته و رسمی است.

 رئیس شورای شهر مصوبه شورا را به فرماندار تعمدا ارسال نکرد

 پس از این عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رئیس شورای شهر وقتی تمکین نکرده و مصوبه شورا را به فرماندار ارسال نمی کند می توان به امضای نائب رئیس شورای شهر استناد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سعید نظری تاکید کرد: آیا فرماندار شیراز با یک تلفن اعضای شورای شهر مصوبه شورا را لغو می کند؟

 از مردم عذر میخواهم

 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت: من از همه مردم شیراز به خاطر رفتارهایی که آقای دستغیب با شورای شهر کرده

معذرت می‌خواهم.

 نوذر امامی تاکید کرد: من نماینده مردم هستم و باید انتظارات مردم را بیان کنم و باید پاسخگوی ٨٠ هزار رای مردم در صحن شورا باشم.

 خزانه دار شورای شهر ادامه داد: جلسه فوق العاده ای که در امروز ٢٨ مرداد ماه برگزار شده کاملا وجاهت قانونی دارد و براساس مصوبه شورای شهر صورت گرفته است.

 هر زمانی میتوان انتخابات هیات رئیسه را برگزار کرد

 سرپرست امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: اگر انتخابات هیات رئیسه در فروردین ماه برای سال سوم نیز برگزار می شد هیچ مشکلی نبود.

 پرویز کهندل تاکید کرد: زمان اجرای هیات رئیسه باید از اول شهریور ماه باشد.

 وی تصریح کرد: کلیه مکاتبات شورای شهر با فرماندار شیراز باید با امضای رئیس شورای شهر باید باشد و در نبود رئیس می توان به امضای نائب رئیس شورا استناد کرد البته اگر کسی از امضای مصوبات خودداری کند بر اساس قانون غایب عنوان می شود.

کد خبر 4696484

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نظری شورای شهر شیراز روز خبرنگار قزوین بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان یاسوج سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه‌های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار، یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در نشست خبری با رسانه‌های کرمان با اشاره به ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برگزاری مراسم از جمله این ماموریت‌هاست که یکی از مراسم پیش رو بزرگداشت دهه کرامت است. 

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان‌های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌شود. 

موسی پور هماهنگی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات و نظرات آنان در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم هم جزء ماموریت‌های شورا است‌.

رئیس ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فضای کشور همواره در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده، گفت: از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم و علاوه بر این چند راهپیمایی سراسری برگزار و جمعه‌های خشم هم هر هفته در تعدادی از استان‌ها برای شعله‌ور ماندن این خشم برنامه‌ریزی شد.

وی برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: در مجموع این حجم عظیم از کار یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست زیرا مجموع نیروهای ما در کشور ۲۵۰ نفر بیشتر نیست و هنر شورا این است ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی و تشکل‌های مردم نهاد را پای کار بیاورد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟